annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand december.

Topic gestart op: 01-12-24 05h04

Antwoorden: 52 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand december.

Dec.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
52 ANTWOORDEN 52
Josette
Wijze
Wijze

@patrick2 Ocharmen ook al niks. 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
patrick2
Wijze
Wijze

@Josette 

Op het werk krijgen we dit jaar ook niks 😞 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 Leven wordt te duur 🫰 maar een kleinigheid zou er toch af mogen kunnen hè .😮💨 

@Cdt24801 ja Stefaan lui zweet zou ik toch niet durven zeggen ze 😂, misschien wel geur botjes van al dat motor 🏍️ rijden 😉. Verkeerde schoentje gezet . 😂 Sorry beetje plagen he . Vind niet lief van de Sint dat je niets kreeg . Foei foei mocht ik niet ver wonen gaf je iets lekkers allemaal . 

Morgen weet ik wat er in mijn schoentje ligt dan ga ik bij mijn ouders . Het is dan de eerste keer dat ik eens iets echt krijg. Weet niet hoe het zal voelen , want als kind heb ik dat niet meegemaakt. 
@Josette Moet een andere gaan halen heb gekeken het is niet dezelfde . 
Fijne avond tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy  en alle andere 

Een Goedemorgen, 

@Josette Dat moet goed gedaan hebben dat je zo eens goed geslapen 🛌 hebt .Heb niet zo goed geslapen elk uur van de klok weer eens gezien . Een uurtje wat geslapen . En aan slaappillen nemen ben ik gestopt want werd een gewoonte . 
trouwens je wordt er verslaafd aan . En wou er geen meer . 
@patrick2 Vandaag haiku met mijn moeke achter een kerstboom 🌲 zoeken 👀 maar deze keer geen echte ze wil een kunstkerstboom . En heb eentje gevonden precies een echte je ziet het verschil niet . Want elk jaar doe ik ook de opzet van de kerstboom en afbreken en daarna het poetsen van de vallende naalden . ( en ze vallen 🪤 allemaal in de rooster in de grond van de verwarming ) niet gemakkelijk om te poetsen.

Maar zet hem pas na Sinterklaas. Eerder niet . 
Zo fijne dag lieve mensen . tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Tinneke2  dat is heel slim volhouden.

Een tipje dan kan je beter Bach Flower Rescue Nacht Spray 20ml

eens proberen, heeft me toen heel goed geholpen.

Niet goedkoop maar wel natuurlijk!

Leden met de meeste pluimen