Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-12-24 05h04
Antwoorden: 53 antwoorden
@patrick2 Leven wordt te duur 🫰 maar een kleinigheid zou er toch af mogen kunnen hè .😮💨
@Cdt24801 ja Stefaan lui zweet zou ik toch niet durven zeggen ze 😂, misschien wel geur botjes van al dat motor 🏍️ rijden 😉. Verkeerde schoentje gezet . 😂 Sorry beetje plagen he . Vind niet lief van de Sint dat je niets kreeg . Foei foei mocht ik niet ver wonen gaf je iets lekkers allemaal .
Morgen weet ik wat er in mijn schoentje ligt dan ga ik bij mijn ouders . Het is dan de eerste keer dat ik eens iets echt krijg. Weet niet hoe het zal voelen , want als kind heb ik dat niet meegemaakt.
@Josette Moet een andere gaan halen heb gekeken het is niet dezelfde .
Fijne avond tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy en alle andere
Een Goedemorgen,
@Josette Dat moet goed gedaan hebben dat je zo eens goed geslapen 🛌 hebt .Heb niet zo goed geslapen elk uur van de klok ⏰ weer eens gezien . Een uurtje wat geslapen . En aan slaappillen nemen ben ik gestopt want werd een gewoonte .
trouwens je wordt er verslaafd aan . En wou er geen meer .
@patrick2 Vandaag haiku met mijn moeke achter een kerstboom 🌲 zoeken 👀 maar deze keer geen echte ze wil een kunstkerstboom . En heb eentje gevonden precies een echte je ziet het verschil niet . Want elk jaar doe ik ook de opzet van de kerstboom en afbreken en daarna het poetsen van de vallende naalden . ( en ze vallen 🪤 allemaal in de rooster in de grond van de verwarming ) niet gemakkelijk om te poetsen.
Maar zet hem pas na Sinterklaas. Eerder niet .
Zo fijne dag lieve mensen . tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt