Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-12-23 05h22
Antwoorden: 144 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan hier verder in een zuivere babbelhoek.
We zien jullie daar.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-januari/m-p/154623
Groot gelijk en meer moet dat niet zijn. Lijkt me trouwens wel een leuk spel.
Wij hebben hier ook tv gekeken en lekker gegeten samen. Voor deze avond is het wat drukker want we gaan met onze beste vrienden ( de oude geburen met de kleine aangezien ze verhuist zijn ) vandaag kerst vieren.
Deze avond wel uit eten want heel de avond koken hebben we geen zin daar is dus voor gekozen. Maar gaan het gezellig maken en morgen nacht zal het terug werken zijn.
Dus nog even genieten van deze laatste vrije dag , verlengd weekend. Volgende week heb ik ook zo een verlengd weekend en dan zal alles weer normaal verlopen.
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @SVB en alle andere medelezers ,
Goedemorgen ,
@Josette @patrick2 voor mij mag de regen en de wind stilletjes gaan ophouden . Wat een weer .
wens jullie allemaal een hele fijne kerst 🎅 🎄 en feestje 🍾. Want het er is werk aan de winkel met met 12 monden 👄 die gevuld moeten worden dat is het l heel wat . En het is een hele menu . Maar we doen het graag .
groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt.
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 en alle anderen
die komen meelezen, of iets schrijven een goedemorgen.
Die storm Pia doet ons wat aan. In heel Europa is er miserie.
Kan nog enkele dagen aanhouden, geef mij dan maar vriesweer!
Nu kan je helemaal niets doen buiten.
Maak er een fijne dag van en nog een fijne kerstavond toegewenst.