annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand februari 2025

Topic gestart op: 01-02-25 05h27

Antwoorden: 12 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand februari 2025

Febr.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
12 ANTWOORDEN 12
Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801  I

Ikzelf heb het liefst een beetje warmer.Het ideale weer voor mij is tussen de 15 en 25 graden, droog en zonnig. Meer moet dat niet zijn.

Hmmmmmmmmm niet jaloers zijn, jullie tijd komt nog. 😍

Ik heb zelfs 3 km kunnen wandelen vandaag heel lang geleden. Echt genoten vanmorgen en heel mooie foto's gemaakt.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @@@En alle andere 

Goedemiddag,

@Josette Zoals altijd terug een mooie tekening . Je maakt er toch telkens je werk van . @Cdt24801 Het weer is prachtig maar ik ben w l even buiten geweest maar toch vrij vlug weer binnen . Spieren doen pijn en hou ze warm . 
@patrick2 hoe gaat het met je rug ondertussen ? Al wat beter? 
Ik wacht nog wat voor de auto 🚗 te wassen , me eerst beter voelen . Luisteren 👂 naar mijn lichaam . Blijf lekker binnen.

Fijn weekend iedereen . Groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2 

Nee heb elke dag last van mijn rug.

Vandaag de auto ff gewassen en binnen gedaan maar dan is het prijs hoor moeilijk terug op en das geen pretje. 

Gisteren ff in de zetel gezeten en wilde op staan dan val ik zo bijna om zo een last. 

Maar goed morgen ( zondag ) de scan en komen ze me wel zeggen wat het is of waar het vandaan komt. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2  en alle binnenkomers

een goedemorgen.

Nieuwe maand nieuwe kansen zeggen ze dan.

Het is zaterdag, geniet van jullie weekend. 

Cdt24801
Wijze
Wijze

Hey @Josette ,

Prachtige tekening, netjes zoals we intussen gewoon zijn van jou 😉

En inderdaad, hopelijk is de tweede maand van dit jaar een beetje beter dan de eerste ... En dan praat ik uiteraard over het weer 😇

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Leden met de meeste pluimen