annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand februari 2025

Topic gestart op: 01-02-25 05h27

Antwoorden: 47 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand februari 2025

Febr.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
47 ANTWOORDEN 47
kevunster
Leidende verkenner

Die oefeningen zijn momenteel echt onmogelijk hoor, hahaha. Maar tijgerbalsem kan ik wel eens proberen. De medicatie helpt niks momenteel. Warmte pleister deed ook vree weinig. 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@kevunster 

Je kan eens aan je dokter vragen of die Proxicam wil voorschrijven. Dat heb ik ook als spier ontspanner voor mijn rug. 

Maar goed lees de rest en je ziet ik moet verder gaan omdat het hernia is. Maar je kan die medicatie vragen of je dat krijgt. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

kevunster
Leidende verkenner

@patrick2 

Goede tip. Ga het eens opzoeken en navragen. Ik heb al vanaf m'n 16 last van rugklachten en knieklachten. Heb bekkeninstabiliteit en beginnende reuma. Maar ze willen er nog weinig aan doen helaas. Dus nu enkel Diclofenac en Diazepam als het slechte dagen zijn. 

Ga het eens opzoeken, thx!

0 pluimen
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801  En alle andere 

Goedemorgen,

@Josette  Ik heb slecht geslapen tot 3 u 30 wakker gelegen pff , niet te doen . Wat een nacht .

@patrick2 Hopelijk niet al te slecht nieuws. Rust nog maar goed met je rug . Wel af en toe proberen een paar stappen te zetten dat je niet stijf wordt als je kan . 
Fijne dag tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2  en alle binnenkomers

een goedemorgen.

Pfffffffff de slechte nachten periode is er weer.

Fijne maandag aan allen en voor de werkers een fijne werkweek.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen