annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand februari 2025

Topic gestart op: 01-02-25 05h27

Antwoorden: 47 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand februari 2025

Febr.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
47 ANTWOORDEN 47
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @evypersegael @evypersegael  En alle andere 

Goedemorgen ,

@Josette och kon weer niet slapen , dus maar even aan het chatten 💬 en dan terug proberen te gaan slapen 😴. Na een paar uur is het mij dan eindelijk gelukt.

@patrick2 de helft van de week zoals je zegt . Dus zal het vlug weekend zijn . Hier mistig en kleine druppels 💧 regen ️ , geen zonnetje te zien . Niet goed voor de zonnepanelen pff.

@kevunster Nog veel beterschap gewenst. 
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

kevunster
Leidende verkenner

@Tinneke2 gaat inmiddels een pak beter gelukkig. Net aangekomen op verlofbestemming. Dus ik klaag niet. 

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@kevunster Veel plezier , en neem de nodige rust . Geniet van al het lekkers en al wat op je af komt . Maar hou het wel veilig en let op wat je doet . We zijn bezorgt om u . Fijne vakantie en chillen 😎
groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

0 pluimen
kevunster
Leidende verkenner

@Tinneke2 

Komt helemaal goed! Dikke merci. M'n lief draagt goede zorgen voor mij haha. En ben in Polen, dus als iets strafs nodig is, ook genoeg hier hahaha. Ze verwelkomen ons hier met een zacht zonnetje. Dat doet een mens goed!

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen