Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-02-25 05h27
Antwoorden: 74 antwoorden
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 en alle binnenkomers
een goedemorgen.
@Tinneke2 dat is de aard van het beestje denk ik heb dat al van ik weet niet hoelang.
Heb me erbij neergelegd hahahaha, Ik heb ooit rescue night van Bachbloesem geprobeerd
maar dat hielp wel, maar doe nu ook zonder.
De laatste werkdag voor velen onder ons.
Maak er allen een fijne vrijdag van.
@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen.
Het is weer vrijdag dus het weekend wacht al weer voor de deur. Deze kan straks naar binnen eerst nog een dag werken vandaag.
@Tinneke2 dat door stevige wandelingen kan ik niet meer dat is te zwaar voor mij. Maar kan tussendoor altijd ff gaan zitten hoor want anders houd ik dat niet vol.
Voor de rest heb ik niet veel te vermelden dus ik zeg allen een fijne dag vandaag.
@patrick2 dat kan ik ook niet meer!
Had er zaterdag nog eens aan toegeven, 3 km de moeite.
Heb het me 3 dagen bekocht, dikke kl ...........
En toch als ga ik weer in de val lopen als ik me goed voel en de benen willen mee.
Werk ze.
@Josette @Cdt24801 @patrick2 @kevunster @evypersegael En alle andere
Goedenavond ,
@Josette Niet te geloven dat slapen elke nacht wakker ga er toch eens met mijn huisarts over moeten praten , maar slaapmiddel wil ik echt niet nemen . Ben er al een hele tijd van af en wil het zo houden .
@patrick2 Vandaag een stevige wandeling 🚶 gemaakt met de hond van mijn broer . En boodschappen gedaan met mijn moeke .
begonnen met een groot werk koper antieken Turkse schoenmakers bak 🗃️ met oude flesjes en koperen toppen beginnen te poetsen . Waar ben ik aan begonnen. Maar doe het graag .
@kevunster Hier ook aangenaam weer vandaag . Minder koud . En dat zal u wel gesmaakt hebben . Veel plezier op je reis 🧳.polen is dan ook een mooi land . Krijg altijd een mooi kaartje en mooi geschenkje van de poetshulp van mijn moeke . Zeer lieve dame .
Zo ik ga mij klaarmaken om te slapen 😴 eerst douchen 🧼 en dan mijn bedje in .
Fijne nacht iedereen en tot morgen.
tonneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Tinneke2 het is er prachtig. Kom hier nu al 10 jaar, al veel rondgereisd ook. Voor een iedereen die cultuur kiest boven zon, is Oost-Europa in het algemeen heel plezant!