annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand februari 2025

Topic gestart op: 01-02-25 05h27

Antwoorden: 76 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand februari 2025

Febr.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
76 ANTWOORDEN 76
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @Cdt24801 @patrick2 @kevunster @evypersegael  En alle andere 

Goedenavond ,

@Josette Niet te geloven dat slapen elke nacht wakker ga er toch eens met mijn huisarts over moeten praten , maar slaapmiddel wil ik echt niet nemen . Ben er al een hele tijd van af en wil het zo houden .

@patrick2 Vandaag een stevige wandeling 🚶 gemaakt met de hond van mijn broer . En boodschappen gedaan met mijn moeke . 
begonnen met een groot werk koper antieken Turkse schoenmakers bak 🗃️ met oude flesjes en koperen toppen beginnen te poetsen . Waar ben ik aan begonnen. Maar doe het graag . 
@kevunster Hier ook aangenaam weer vandaag . Minder koud . En dat zal u wel gesmaakt hebben . Veel plezier op je reis 🧳.polen is dan ook een mooi land . Krijg altijd een mooi kaartje en mooi geschenkje van de poetshulp van mijn moeke . Zeer lieve dame .

Zo ik ga mij klaarmaken om te slapen 😴 eerst douchen 🧼 en dan mijn bedje in . 
Fijne nacht iedereen en tot morgen. 
tonneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

kevunster
Aspirant genezer

@Tinneke2 het is er prachtig. Kom hier nu al 10 jaar, al veel rondgereisd ook. Voor een iedereen die cultuur kiest boven zon, is Oost-Europa in het algemeen heel plezant!

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@kevunster  geniet ervan, ik ben gezond jaloers.

Wij kunnen dat niet meer doen, wegens onze gezondheid.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
kevunster
Aspirant genezer

Merci, merci. Ga je helemaal nergens meer heen door de gezondheid? Of is de voorkeur naar binnen België verlegd? @Josette 

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@kevunster we rijden nu als we ons goed voelen

naar een huisje ergens in Nederland.

Maar als de zon schijnt moet ik volledig binnen blijven.

Jaren geleden reden we nog met de camper zalig was dat! 

Maar we zijn al blij als we dit nog af en toe kunnen doen.

Leden met de meeste pluimen