Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-02-25 05h27
Antwoorden: 76 antwoorden
@Josette @Cdt24801 @patrick2 @kevunster @evypersegael En alle andere
Goedenavond ,
@Josette Niet te geloven dat slapen elke nacht wakker ga er toch eens met mijn huisarts over moeten praten , maar slaapmiddel wil ik echt niet nemen . Ben er al een hele tijd van af en wil het zo houden .
@patrick2 Vandaag een stevige wandeling 🚶 gemaakt met de hond van mijn broer . En boodschappen gedaan met mijn moeke .
begonnen met een groot werk koper antieken Turkse schoenmakers bak 🗃️ met oude flesjes en koperen toppen beginnen te poetsen . Waar ben ik aan begonnen. Maar doe het graag .
@kevunster Hier ook aangenaam weer vandaag . Minder koud . En dat zal u wel gesmaakt hebben . Veel plezier op je reis 🧳.polen is dan ook een mooi land . Krijg altijd een mooi kaartje en mooi geschenkje van de poetshulp van mijn moeke . Zeer lieve dame .
Zo ik ga mij klaarmaken om te slapen 😴 eerst douchen 🧼 en dan mijn bedje in .
Fijne nacht iedereen en tot morgen.
tonneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Tinneke2 het is er prachtig. Kom hier nu al 10 jaar, al veel rondgereisd ook. Voor een iedereen die cultuur kiest boven zon, is Oost-Europa in het algemeen heel plezant!
@kevunster geniet ervan, ik ben gezond jaloers.
Wij kunnen dat niet meer doen, wegens onze gezondheid.
Merci, merci. Ga je helemaal nergens meer heen door de gezondheid? Of is de voorkeur naar binnen België verlegd? @Josette
@kevunster we rijden nu als we ons goed voelen
naar een huisje ergens in Nederland.
Maar als de zon schijnt moet ik volledig binnen blijven.
Jaren geleden reden we nog met de camper zalig was dat!
Maar we zijn al blij als we dit nog af en toe kunnen doen.