annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand februari 2025

Topic gestart op: 01-02-25 05h27

Antwoorden: 86 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand februari 2025

Febr.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
86 ANTWOORDEN 86
kevunster
Aspirant genezer

@Josette kan ook heel plezant zijn! Ik ben zelf van Nederland van origine. Zijn genoeg mooie campings 😄

Josette
Wijze
Wijze

@kevunster haha van welke provincie?

Wij hebben vrienden in Friesland en wij hebben van Nederland al meer

gezien dan hun. 🤣

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
kevunster
Aspirant genezer

Ik ben van Rotterdam. Maar heb ook in Amsterdam, Utrecht, Nijmegen en Eindhoven gewoond haha. Nu bijna 6 jaar in jullie prachtige Belgenland. Nederland heeft veel mooie kantjes. Maar ben toch trots Belg te zijn op mijn paspoort sinds deze maand. ☺️

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@kevunster Nou dan ben je nu een echte Belg . Nederland ben ik al eens gaan bezoeken een paar keer en de mensen daar zijn heel vriendelijk 🤗. De huisjes mooi. En  zeer netjes opgeruimde 🧹 straten . Heel keurig . Mooie gebouwen 🏘️ enz…. 
Ik zou er graag wonen . 
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

kevunster
Aspirant genezer

@Tinneke2 yep, Nederlander af ook aangezien dubbele nationaliteit niet erkend wordt in Nederland. 

Ik heb er graag gewoond, maar ook veel verdriet gekend. Voor de normale mens is België sowieso een veel beter land als je kijkt naar de gezondheidszorg etc. 

Leden met de meeste pluimen