annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand februari 2025

Topic gestart op: 01-02-25 05h27

Antwoorden: 127 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand februari 2025

Febr.jpg

Josette is ook een klant, maar je mag het antwoord als oplossing markeren als het je heeft geholpen, dank U. Breng eens een bezoekje in de babbelhoek.
Labels (1)
127 ANTWOORDEN 127
patrick2
Wijze
Wijze

@Josette 

Alle dagen hé om 6 uur de wekker. 

Mijn rug is elke dag pijn , lichte pijn , ligt er een beetje aan wat ik doe op een dag. Kan niet zeggen doe niks maar kan wel zeggen doe het wat rustiger aan. 

Maandag naar het ziekenhuis heb die van vorige week moeten uitstellen wegens ziekte ploegbaas. Dan ben ik de ploegbaas aangezien ik de assistent ben normaal. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Josette
Wijze
Wijze

🤣

@patrick2 je schreef middag hé. 

Josette is ook een klant, maar je mag het antwoord als oplossing markeren als het je heeft geholpen, dank U. Breng eens een bezoekje in de babbelhoek.
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @Cdt24801 @patrick2 @kevunster  En alle ander ,

Iedereen bedankt voor de lieve woorden.

Het geeft hier licht 💡 gesneeuwd vannacht bij ons. Dus glad op de wegen . 
Vannacht zelf ziek geworden met buikgriep. Dus ga ik weer wat slapen 😴. Want dat is de beste remedie om er weer bovenop te geraken , en met de nodige medicatie 💊 van de vorige keer die ik nog heb. Dan ben ik er op twee dagen weer bovenop . 
fijne dag tinneke 2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Tinneke2 je blijft ook niet gespaard van ellende.

Wel genoeg drinken hé.

Niet teveel pillen pakken. 

Beterschap.

Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2  en alle binnenkomers

een goedemorgen.

Het regent hier hopelijk wordt het niet glas als de zon opkomt, dus voorzichtig 

op de baan.

Maak er een fijne dinsdag van allemaal.

Leden met de meeste pluimen