annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand februari 2025

Topic gestart op: 01-02-25 05h27

Antwoorden: 135 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand februari 2025

Febr.jpg

Josette is ook een klant, maar je mag het antwoord als oplossing markeren als het je heeft geholpen, dank U. Breng eens een bezoekje in de babbelhoek.
Labels (1)
135 ANTWOORDEN 135
kevunster
Aspirant genezer

@Tinneke2 ben inmiddels weer terug. Was fijn, maar toch terug blij in België te zijn. De gevoelstemperatuur lag op -13!

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@kevunster amai dan zal je wel blij zijn dat je terug bent.Hier dan  toch minder koud 🥶. En de zon schijnt nu , wel nog frisjes , maar dat toch beter dan min 13 brrr . Je hebt dan toch lekker kunnen genieten van het eten daar en de mooie omgeving. 
fijne dag 👋 

tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2  en alle binnenkomers

een goedemorgen.

Zo is het @Tinneke2  zoals je schrijft.

Zo de soep pruttelt, dadelijk de regenkamer en dan de was.

Fijne zaterdag allemaal.

Josette is ook een klant, maar je mag het antwoord als oplossing markeren als het je heeft geholpen, dank U. Breng eens een bezoekje in de babbelhoek.
patrick2
Wijze
Wijze

@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen. 

Het is weekend dus kan weer ff bijkomen van deze drukke gekke week. 

Maandag naar het ziekenhuis voor de rus dus ben benieuwd wat en hoe. 

Voor de rest hier geen plannen en lekker rustig aan doen en samen thuis met de dochters. 

Voor de rest zeg ik allen een fijne dag vandaag.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801  En alle andere .

@Josette  Ook al heb ik geen vriend , ik zou zo wie zo niet in al dat gedoe van Valentijn meegaan . Met al die hartjes vb van kussens en wat ze nog allemaal maken vind ik echt kitscherig. Kost handen vol geld . Je kan heel het jaar uw geliefde graag tonen hoe lief je hem : haar hebt. 
Wees er voor elkaar het hele jaar door en luister naar elkaar maakt de liefde zo mooi 🥹. 
zonder al die heisa  er rond . 
Je kan zel de persoon eens extra verwennen die dag maar meer moet dat niet zijn . Als je maar van elkaar blijft houden . 
Dat is mijn standpunt erover . 
@patrick2en alle andere fijne Valentijns dag   en maak er een leuke dag van zoals jullie gewoon zijn het hele jaar door . Dat toont meer hoe je elkaar graag zit . Draag dat mee in jullie hartjes samen .💕 Een klein gebaar zegt al heel veel .
fijne dag en maak het jullie gezellig. 
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt .

Leden met de meeste pluimen