Mijn rug is elke dag pijn , lichte pijn , ligt er een beetje aan wat ik doe op een dag. Kan niet zeggen doe niks maar kan wel zeggen doe het wat rustiger aan.
Maandag naar het ziekenhuis heb die van vorige week moeten uitstellen wegens ziekte ploegbaas. Dan ben ik de ploegbaas aangezien ik de assistent ben normaal.
Goedemorgen. @Josette Hier is het mistig 🌫️ weer en nog lichtjes aan het regen , ook heel de nacht.
@patrick2 Het is inderdaad weer de helft van de week . Dus de week zal vlug voorbij zijn . Vandaag doe ik licht werk . En voor de rest hou ik me rustig. fijne dag iedereen groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Vandaag heb ik niet veel te vertellen alleen dat ik thuis gebleven ben . Dus niet naar mijn ouders gegaan. Ook niet gaan wandelen. Fijne dag iedereen groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette Ook al heb ik geen vriend , ik zou zo wie zo niet in al dat gedoe van Valentijn meegaan . Met al die hartjes vb van kussens en wat ze nog allemaal maken vind ik echt kitscherig. Kost handen vol geld . Je kan heel het jaar uw geliefde graag tonen hoe lief je hem : haar hebt. Wees er voor elkaar het hele jaar door en luister naar elkaar maakt de liefde zo mooi 🥹. zonder al die heisa er rond . Je kan zel de persoon eens extra verwennen die dag maar meer moet dat niet zijn . Als je maar van elkaar blijft houden . Dat is mijn standpunt erover . @patrick2en alle andere fijne Valentijns dag en maak er een leuke dag van zoals jullie gewoon zijn het hele jaar door . Dat toont meer hoe je elkaar graag zit . Draag dat mee in jullie hartjes samen .💕 Een klein gebaar zegt al heel veel . fijne dag en maak het jullie gezellig. tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt .
@Josette Dat ben ik ook van plan wassen . En juist nog de keukenvloer poetsen . En gang. Heb daarnet iemand betrapt die een valies wou dumpen op straat weeral eens . Vorige keer zat er allemaal afval in . Hem eens goed zijn vet gegeven. @patrick2 Dan kan je nu rusten en je rug niet te veel belasten . Zoals je schrijft . Wel af en toe eens bewegen ook al heb je pijn . Dat je niet stijf word.
@kevunster Hoe is het daar op je reis 🧳 of ben je al terug in het land België 🇧🇪 terug ???
Allen een fijne Zaterdag tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@kevunster amai dan zal je wel blij zijn dat je terug bent.Hier dan toch minder koud 🥶. En de zon schijnt nu , wel nog frisjes , maar dat toch beter dan min 13 brrr . Je hebt dan toch lekker kunnen genieten van het eten daar en de mooie omgeving. fijne dag 👋
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette Gisteren bij mijn ouders gegaan . En mijn neef is terug van Duitsland . Maar helaas ben ik bij mijn moeke gebleven , alleen mijn broer en cake hebben h m gezien anders werd het te druk . Ik zie hem volgende week . Ben aan de luster begonnen om te poetsen want moet hersteld worden . Vandaar geen tijd gehad om te chatten 💬.
@patrick2 Veel succes 🍀 in het ziekenhuis 🏥. Alle andere een fijne toch een frisse zonnige dag .
Vandaag is het vroeg want ga om 6 uur beginne vandaag voor een paar dagen. Vrijdag weer mijn normale uur.
De collega gaat in verlof van deze ochtend dienst en ik ga die een week vervangen. Ken het werk maar toch eens ff de opstart mee maken of er speciale dingen zijn die ik niet weet ( wist ).
Weet je wat mij de laatste tijd veel opvalt? Veel vragen van klanten die een technisch probleem hebben en in de shops of bij de helpdesk niet geholpen kunnen worden (meestal wegens ontoereikende kennis of beperkte bevoegdheid terzake) en waar dan geweigerd wordt om doorgeschakeld te worden naar het hoger echelon.
Dan sta je als klant toch met de rug tegen de muur ... Zou echt niet mogen zijn ... 🤔
@Josette Beetje 🤏 in een klein dipje voor de moment . Voel me heel veel alleen de laatste tijd . Groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Josette
Super User
•
8.2K messages
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 en alle binnenkomers
een goedemorgen.
Wat waren het weer mooie beelden op tv van de sneeuw.
Hier is het droog.
Midden van de week en Janneke maan staat weer in vol ornaat aan de hemel.
Fijne woensdag.
4
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4.1K messages
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @@@En alle andere
Goedemorgen.
@Josette Hier is het mistig 🌫️ weer en nog lichtjes aan het regen , ook heel de nacht.
@patrick2 Het is inderdaad weer de helft van de week . Dus de week zal vlug voorbij zijn .
Vandaag doe ik licht werk . En voor de rest hou ik me rustig.
fijne dag iedereen groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
0
Cdt24801
Super User
•
7.2K messages
Hoi iedereen, @Josette , @patrick2 , @Tinneke2 en alle anderen die hier fervent meelezen (en posten 😁)
Vandaag is het alweer volle maan ... om 14.53 Hr exact ... Het is dus al aan het minderen hé 😎
2
Josette
Super User
•
8.2K messages
een goedemorgen.
Hier vandaag een beetje poetsen als de man
van de rolhordeur geweest is.
Fijne donderdag.
0
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4.1K messages
@Josette @patrick2 @Cdt24801 En alle andere ,
Vandaag heb ik niet veel te vertellen alleen dat ik thuis gebleven ben .
Dus niet naar mijn ouders gegaan.
Ook niet gaan wandelen.
Fijne dag iedereen groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
2
Josette
Super User
•
8.2K messages
een goedemorgen.
Valentijn vandaag, ik hoop dat er niet teveel mensen in de aankoop van die dingen trapt,
alles peperduur en ik persoonlijk vind het een dikke commerce.
Je kan heel het jaar eens lief zijn toch?
Fijne vrijdag.
0
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4.1K messages
@Josette @patrick2 @Cdt24801 En alle andere .
@Josette Ook al heb ik geen vriend , ik zou zo wie zo niet in al dat gedoe van Valentijn meegaan . Met al die hartjes vb van kussens en wat ze nog allemaal maken vind ik echt kitscherig. Kost handen vol geld . Je kan heel het jaar uw geliefde graag tonen hoe lief je hem : haar hebt.
Wees er voor elkaar het hele jaar door en luister naar elkaar maakt de liefde zo mooi 🥹.
zonder al die heisa er rond .
Je kan zel de persoon eens extra verwennen die dag maar meer moet dat niet zijn . Als je maar van elkaar blijft houden .
Dat is mijn standpunt erover .
@patrick2en alle andere fijne Valentijns dag en maak er een leuke dag van zoals jullie gewoon zijn het hele jaar door . Dat toont meer hoe je elkaar graag zit . Draag dat mee in jullie hartjes samen .💕 Een klein gebaar zegt al heel veel .
fijne dag en maak het jullie gezellig.
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt .
1
Josette
Super User
•
8.2K messages
een goedemorgen.
Zo is het @Tinneke2 zoals je schrijft.
Zo de soep pruttelt, dadelijk de regenkamer en dan de was.
Fijne zaterdag allemaal.
1
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4.1K messages
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @kevunster En alle andere
Goedemorgen,
@Josette Dat ben ik ook van plan wassen . En juist nog de keukenvloer poetsen . En gang.
Heb daarnet iemand betrapt die een valies wou dumpen op straat weeral eens . Vorige keer zat er allemaal afval in . Hem eens goed zijn vet gegeven.
@patrick2 Dan kan je nu rusten en je rug niet te veel belasten . Zoals je schrijft . Wel af en toe eens bewegen ook al heb je pijn . Dat je niet stijf word.
@kevunster Hoe is het daar op je reis 🧳 of ben je al terug in het land België 🇧🇪 terug ???
Allen een fijne Zaterdag tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
2
Josette
Super User
•
8.2K messages
een goedemorgen.
Gisteren ook heel de dag zon hier, vannacht goed gevroren
een kleine wandeling gedaan in de schaduw.
Was fijn buiten gisteren.
Nog een ketel soep op het vuur voor de vriezer.
Voorraad hebben is fijn.
Geniet van jullie zondag.
0
Josette
Super User
•
8.2K messages
een goedemorgen.
@Tinneke2 en @patrick2 hadden gisteren verlof hahahaha.
Het heeft weer goed gevroren, géén sneeuw gezien. Wel heel de dag zon.
Geniet van de maandag en voorzichtig.
2
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4.1K messages
@Josette @patrick2 @Cdt24801 en alle andere
Goedemorgen,
@Josette Gisteren bij mijn ouders gegaan . En mijn neef is terug van Duitsland . Maar helaas ben ik bij mijn moeke gebleven , alleen mijn broer en cake hebben h m gezien anders werd het te druk . Ik zie hem volgende week .
Ben aan de luster begonnen om te poetsen want moet hersteld worden .
Vandaar geen tijd gehad om te chatten 💬.
@patrick2 Veel succes 🍀 in het ziekenhuis 🏥.
Alle andere een fijne toch een frisse zonnige dag .
1
Josette
Super User
•
8.2K messages
een goedemorgen.
@patrick2 succes en weet je al iets?
Voor iedereen een fijne dinsdag.
0
Cdt24801
Super User
•
7.2K messages
Weet je wat mij de laatste tijd veel opvalt? Veel vragen van klanten die een technisch probleem hebben en in de shops of bij de helpdesk niet geholpen kunnen worden (meestal wegens ontoereikende kennis of beperkte bevoegdheid terzake) en waar dan geweigerd wordt om doorgeschakeld te worden naar het hoger echelon.
Dan sta je als klant toch met de rug tegen de muur ... Zou echt niet mogen zijn ... 🤔
0
0
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4.1K messages
@Josette @patrick2 @Cdt24801 En alle andere
Goedemorgen
Heb niet veel te vertellen dus allen een fijne dag vandaag gewenst groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
3