Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-02-25 05h27
Antwoorden: 135 antwoorden
@Tinneke2 ben inmiddels weer terug. Was fijn, maar toch terug blij in België te zijn. De gevoelstemperatuur lag op -13!
@kevunster amai dan zal je wel blij zijn dat je terug bent.Hier dan toch minder koud 🥶. En de zon schijnt nu , wel nog frisjes , maar dat toch beter dan min 13 brrr . Je hebt dan toch lekker kunnen genieten van het eten daar en de mooie omgeving.
fijne dag 👋
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 en alle binnenkomers
een goedemorgen.
Zo is het @Tinneke2 zoals je schrijft.
Zo de soep pruttelt, dadelijk de regenkamer en dan de was.
Fijne zaterdag allemaal.
@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen.
Het is weekend dus kan weer ff bijkomen van deze drukke gekke week.
Maandag naar het ziekenhuis voor de rus dus ben benieuwd wat en hoe.
Voor de rest hier geen plannen en lekker rustig aan doen en samen thuis met de dochters.
Voor de rest zeg ik allen een fijne dag vandaag.
@Josette @patrick2 @Cdt24801 En alle andere .
@Josette Ook al heb ik geen vriend , ik zou zo wie zo niet in al dat gedoe van Valentijn meegaan . Met al die hartjes vb van kussens en wat ze nog allemaal maken vind ik echt kitscherig. Kost handen vol geld . Je kan heel het jaar uw geliefde graag tonen hoe lief je hem : haar hebt.
Wees er voor elkaar het hele jaar door en luister naar elkaar maakt de liefde zo mooi 🥹.
zonder al die heisa er rond .
Je kan zel de persoon eens extra verwennen die dag maar meer moet dat niet zijn . Als je maar van elkaar blijft houden .
Dat is mijn standpunt erover .
@patrick2en alle andere fijne Valentijns dag en maak er een leuke dag van zoals jullie gewoon zijn het hele jaar door . Dat toont meer hoe je elkaar graag zit . Draag dat mee in jullie hartjes samen .💕 Een klein gebaar zegt al heel veel .
fijne dag en maak het jullie gezellig.
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt .