Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-02-25 05h27
Antwoorden: 129 antwoorden
Ojeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee,
ik heb vandaag tot nu toe een goede engelbewaarder.
Wilde het hoesje van mijn tablet afhalen, die is versleten en
naar de code kijken, valt mijn tablet op de harde stenen vloer.
Ik durfde amper kijken, brrrrrrrrrrrrr.
Maar hij doet nog alles.
Lang leve mijn engelbewaarder.
@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen.
@Josette gisteren was rust dag ff niks en met de woefjes bezig geweest en heb een spel gedaan op de PS5 en ben nog met kleine dingen bezig geweest.
Heb het ook al aan de hand gehad @Josette maar dan een gsm en die was wel kapot gevallen maar op een betonnen vloer.
Voor straks naar het ziekenhuis vandaar dat ik ook thuis ben vandaag.
Voor de rest zeg ik allen een fijne dag vandaag.
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 en alle binnenkomers
een goedemorgen.
Gisteren ook heel de dag zon hier, vannacht goed gevroren
een kleine wandeling gedaan in de schaduw.
Was fijn buiten gisteren.
Nog een ketel soep op het vuur voor de vriezer.
Voorraad hebben is fijn.
Geniet van jullie zondag.
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @kevunster En alle andere
Goedemorgen,
@Josette Dat ben ik ook van plan wassen . En juist nog de keukenvloer poetsen . En gang.
Heb daarnet iemand betrapt die een valies wou dumpen op straat weeral eens . Vorige keer zat er allemaal afval in . Hem eens goed zijn vet gegeven.
@patrick2 Dan kan je nu rusten en je rug niet te veel belasten . Zoals je schrijft . Wel af en toe eens bewegen ook al heb je pijn . Dat je niet stijf word.
@kevunster Hoe is het daar op je reis 🧳 of ben je al terug in het land België 🇧🇪 terug ???
Allen een fijne Zaterdag tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Tinneke2 ben inmiddels weer terug. Was fijn, maar toch terug blij in België te zijn. De gevoelstemperatuur lag op -13!