Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-02-25 05h27
Antwoorden: 135 antwoorden
@Tinneke2 dat is niet leuk om te lezen.
Kan je niets leuks bedenken om te doen?
Weet je wat mij de laatste tijd veel opvalt? Veel vragen van klanten die een technisch probleem hebben en in de shops of bij de helpdesk niet geholpen kunnen worden (meestal wegens ontoereikende kennis of beperkte bevoegdheid terzake) en waar dan geweigerd wordt om doorgeschakeld te worden naar het hoger echelon.
Dan sta je als klant toch met de rug tegen de muur ... Zou echt niet mogen zijn ... 🤔
@Josette @patrick2 @Cdt24801 en alle andere
Goedemorgen,
@Josette Gisteren bij mijn ouders gegaan . En mijn neef is terug van Duitsland . Maar helaas ben ik bij mijn moeke gebleven , alleen mijn broer en cake hebben h m gezien anders werd het te druk . Ik zie hem volgende week .
Ben aan de luster begonnen om te poetsen want moet hersteld worden .
Vandaar geen tijd gehad om te chatten 💬.
@patrick2 Veel succes 🍀 in het ziekenhuis 🏥.
Alle andere een fijne toch een frisse zonnige dag .
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen.
Vandaag is het vroeg want ga om 6 uur beginne vandaag voor een paar dagen. Vrijdag weer mijn normale uur.
De collega gaat in verlof van deze ochtend dienst en ik ga die een week vervangen. Ken het werk maar toch eens ff de opstart mee maken of er speciale dingen zijn die ik niet weet ( wist ).
Voor de rest zeg ik allen een fijne dag vandaag.