annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand februari 2025

Topic gestart op: 01-02-25 05h27

Antwoorden: 144 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand februari 2025

Febr.jpg

Josette is ook een klant, maar je mag het antwoord als oplossing markeren als het je heeft geholpen, dank U. Breng eens een bezoekje in de babbelhoek.
Labels (1)
144 ANTWOORDEN 144
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801  En alle andere 

Goedenavond,

@Josette @patrick2 @Cdt24801  ben net thuis 🏠 gekomen van bij mijn ouders , moe maar voldaan . 😌 Nog wat gewerkt aan de luster , maar nog niet helemaal klaar. Nog zeker een paar keer terug gaan om voort te doen . Mijn vake rookte heel veel in die tijd en om al de nicotine daar af te krijgen , jeetje met al die krullen . Een heel werk . Maar heb een heel goed product gevonden. En dan gaat hij binnen om te herstellen van twee lampen. De rest heb ik zelf kunnen repareren. 
En nog een ander werkje in het verschiet. De oude antieke schoenen 🥾 bak 🗃️ van koper verder poetsen . Ook al een groot deel gedaan. 
En al gerestaureerd. Deze klus is al gedaan . Gesoldeerd. Zoals het vroeger was en je ziet geen verschil. 

Heb nog altijd geen positief nieuws gekregen van mijn beste vriendin. Dus hou ik mij bezig om mij. Gedachten 💭 te verzetten . Want anders ween ik te veel . Moet positief blijven . De laatste keer ging het niet goed met haar . 

Al een douche genomen en nu ga ik slapen want ben wel moe . 
Fijne dag iedereen groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2  en alle binnenkomers

een goedemorgen.

Vandaag de zondag en ik moet niets doen allez

toch niets speciaals.

Maak er en fijn dagje van.

Josette is ook een klant, maar je mag het antwoord als oplossing markeren als het je heeft geholpen, dank U. Breng eens een bezoekje in de babbelhoek.
patrick2
Wijze
Wijze

@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen. 

Voor vandaag een verjaardag deze namiddag maar ga het niet te laat maken want morgen is weer werken dag. 

Voor de rest niks speciaals dus ik zeg allen een fijne dag vandaag.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801  En alle andere 

Goedemiddag ,

@Josette ze zijn op maat gemaakt en ze waren al enorm duurzaam kunnen  de draadjes niet vervangen dan moet ik nog duurdere kopen . En trek ik er niet veel van terug . 
@patrick2  Van mij mag het ook wat warmer worden, maar hier weer misselig weer terug dat heb je in België 🇧🇪. Nu wat rustig aan doen vandaag . 
Een fijne Zaterdag gewenst iedereen.

tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Leden met de meeste pluimen