Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-02-25 05h27
Antwoorden: 149 antwoorden
@Josette @Cdt24801 @Tinneke2 en alle andere een goedemorgen.
Het is weer maandag dus de week is weer van start.
@Tinneke2 doe vandaag een beetje rustig aan en blijf lekker thuis. Geniet wat van het weer of andere dingen dan kan je ook je gedachten verzetten 🙂
@Josette dat gaat wel lukken dank je.
Voor de rest zeg ik allen een fijne dag vandaag.
@Josette @patrick2 @Cdt24801 En alle andere
Goedenavond,
@Josette @patrick2 @Cdt24801 ben net thuis 🏠 gekomen van bij mijn ouders , moe maar voldaan . 😌 Nog wat gewerkt aan de luster , maar nog niet helemaal klaar. Nog zeker een paar keer terug gaan om voort te doen . Mijn vake rookte heel veel in die tijd en om al de nicotine daar af te krijgen , jeetje met al die krullen . Een heel werk . Maar heb een heel goed product gevonden. En dan gaat hij binnen om te herstellen van twee lampen. De rest heb ik zelf kunnen repareren.
En nog een ander werkje in het verschiet. De oude antieke schoenen 🥾 bak 🗃️ van koper verder poetsen . Ook al een groot deel gedaan.
En al gerestaureerd. Deze klus is al gedaan . Gesoldeerd. Zoals het vroeger was en je ziet geen verschil.
Heb nog altijd geen positief nieuws gekregen van mijn beste vriendin. Dus hou ik mij bezig om mij. Gedachten 💭 te verzetten . Want anders ween ik te veel . Moet positief blijven . De laatste keer ging het niet goed met haar .
Al een douche genomen en nu ga ik slapen want ben wel moe .
Fijne dag iedereen groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 en alle binnenkomers
een goedemorgen.
Vandaag de zondag en ik moet niets doen allez
toch niets speciaals.
Maak er en fijn dagje van.
@Josette @patrick2 @Cdt24801 En alle andere
Goedemiddag ,
@Josette ze zijn op maat gemaakt en ze waren al enorm duurzaam kunnen de draadjes niet vervangen dan moet ik nog duurdere kopen . En trek ik er niet veel van terug .
@patrick2 Van mij mag het ook wat warmer worden, maar hier weer misselig weer terug dat heb je in België 🇧🇪. Nu wat rustig aan doen vandaag .
Een fijne Zaterdag gewenst iedereen.
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt