Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-02-22 06h53
Antwoorden: 503 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De babbelhoek is netjes verlucht dus veilig. Veel plezier.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedemorgen,
we gaan verder in deze babbelhoek.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-maart/td-p/119465
Tot daar!
@Hippie1727 voor u ook een hele fijne maand . Lang geleden dat we nog eens iets gehoord hebben van jou . Fijn om je te horen .
groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt!
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @Heidi2 @MustafaY @david41 @Anonymous en alle binnenkomers en medelezers
Goedemorgen,
@Josette och ja veel werk gehad huisje gang netjes maken en living want vanmorgen vroeg komen ze mijn nieuwe diepvriezer brengen een nofrost.
Hier is de wind 💨 ook gaan liggen grotendeels. En de we wind hoorde ik ook heel goed die bak tegen ons huis slaan voortdurend heen en weer pff en dat nog horen met dubbel glas . Het regent het hier naar hartelust goed voor mijn regenton komt hij goed vol . Al half weg !
Weer eens om de twee uur 🕑 mijn wekker gezien bijna geen ook dicht gedaan. Schaapjes 🐑 tellen helpt dus ook niet zullen lammetjes worden 😂🤣.
@Josette Slaap je al wat beter of is het ook nog even erg , begint echt 😕 soms te wegen .
Koffietje gedronken ,de woef 🐕 geeft al ferm zijn portie binnen en ik kan weer van start straks naar mijn moeke en vake voetjes verzorgen koken 🧑🍳 en strijken en dan hopla naar mijn zusje zo is mijn dag weer gevuld .
voor iedereen een fijne dag en wie straks veilig thuis komt van het werk en slapen gaat zoals gewoonlijk @patrick2 slaap lekker . Voor straks natuurlijk !
Hoor jullie nog wel
groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt!
🥰🥰
en alle meelezers en binnenkomers een goedemorgen.
Een nieuwe maand. En een kortere.
@Tinneke2 zo laat nog eten niet goed hoor!
Gelukkig is de wind een stuk minder zo een lawaai als me dat is!
Fijne dag allemaal.