Super User
•
8.1K Berichten
De babbelhoek voor de maand maart.

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De babbelhoek is netjes verlucht dus veilig.
De lente is in aantocht.
Veel plezier.

Geaccepteerde oplossing
Josette
Super User
•
8.1K Berichten
Goedemorgen,
we gaan verder in deze nieuwe babbelhoek!
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-april/m-p/121288#M15630
0
Josette
Super User
•
8.1K Berichten
@Cdt24801 @patrick2 @MustafaY een goedemorgen,
aan allen die binnenkomen, om een babbel te doen of om mee te lezen.
Een nieuwe maand en een lange maand ja 31 dagen.
Maak er allen een fijne dag van.
2
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4K Berichten
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @Elketje81 @MustafaY en alle binnenkomers en medelezers,
Een goedemorgen,
Vandaag voel je echt @Josette de lente al aankomen , met de mooie bloemetjes in je topic . Fris en fruitig heel knap 🤩.
Een nieuwe maand een nieuwe start !
Vandaag vlug naar de markt want onze look man is speciaal ui Frankrijk 🇫🇷 Gekomen met een standje . Dus voor mijn zusje en heel de familie verse look halen .
Ga haar huisje een poetsbeurt geven maar rustig aan niet te veel hooi op mijn vork nemen . Af en toe een pauze in lassen.
@Elketje81 Hoop dat je toch wat kunnen slapen hebt met het vele lawaai .
@patrick2 zie dat je een meeting en evaluatie nog laat had : moge het positieve resultaten opgeleverd hebben .
@Anonymous Eerste werkdag en verlof gaat toch zo vlug voorbij werk ze
voor alle andere fijne werkdag of wat je plannen mogen zijn . Wordt een zonnige dag 👋
groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
0
Josette
Super User
•
8.1K Berichten
@Tinneke2 merci.
Ik koop tegenwoordig de look in kleine blokjes gesneden
uit de vriezer in de Colruyt. Heb ik ook geen last van mijn kromme knoken
en géén afval en duur ook niet! Zakjes van 250 gr.
0
Hippie1727
Pisteur vétéran
•
48 Berichten
Fijne maand Maart iedereen! 😃
2
Josette
Super User
•
8.1K Berichten
Vandaag grote boodschappen gaan doen, een hele karwei.
Maak er een fijne dag van allemaal.
1
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4K Berichten
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @Elketje81 @MustafaY en aan alle binnenkomers en medelezers,
Goedemorgen,
De Woensdag!! De week gaat weer door midden. Hier een berg strijk te wachten ,dus ga ik er straks maar aan beginnen . Het ziet er naar uit dat het toch gaat regenen .,wel zacht maar donker en grijs de lucht 🌌.
@Josette gisteren al boodschappen gedaan met zusje gepakt en zak kwamen we thuis . En dan waren nog wel iets vergeten zeker .
Wat we toch allemaal nodig hebben en de prijzen zijn gestegen pff .
Ga eens kijken in de colruyt naar de blokjes look voor mij alleen toch misschien interessant om te gebruiken . Zal wel evenveel smaak en lekker zijn .
Lekker hè dat het het in de ochtend al eerder licht wordt, en s’avond al langer licht 💡 blijft .
Aan allen een fijne dag , wie uit werken gaat werk ze ,pas allen goed op jezelf .
Doei groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Lente in huis:
0
Josette
Super User
•
8.1K Berichten
Wij schrokken deze keer ook aan de kassa in de Jumbo,
en hadden bij het Nederlandse kruitvat toch
voor bijna € 17 voordeel. Ze krijgen ons klein.
Zeker die look eens proberen, kan je per porties uithalen.
Maak er een fijne donderdag van, hier moet wat gepoetst worden.
2
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4K Berichten
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @Hippie1727 @Elketje81 @MustafaY en alle binnenkomers en medelezers
Goedemorgen,
@Josette Ga de look zeker eens halen ,en uitproberen lijkt me toch handiger als en kan niet altijd wachten tot hij terug komt uit Frankrijk 🇫🇷. Ook soms niet lang kan ik hem bewaren . Zeker in de zomer droogt vlug uit.
Wordt duurder en duurder in de winkels .
@patrick2 toch maar weer een nieuwe iPhone want de de batterij is al naar de vaantjes. Dat komt als je een refurbished gsm koopt . Had er geen weet van deze keer lappen ze me dat niet meer . Kan gelukkig nog van mijn gsm wat terug krijgen in de winkel en extra online als ik heb daar bestel.
Vandaag naar de markt bloemen kopen voor mijn moeke en zusje voor de tuin en uiteraard ook voor mezelf .
@Cdt24801 Het was hele volle maand komt misschien ook doordat velen zich eenzaam voelen tijdens de wintermaanden. Nu de lente in het land is .. Wie weet … teken dat de babbelhoekje aanslaat en dat bedoel ik positief hè .
Voor de rest allen die nog moeten werken werk ze !😉
Alle andere gezellige zonnige dag ,geniet van het weertje …
groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
0
Josette
Super User
•
8.1K Berichten
De laatste dag voor velen in deze werkweek.
Jeetje @Tinneke2 wat een gedoe met je telefoon, dat is dan weggegooid geld geweest?
@patrick2 inderdaad kijk je nu ook beter naar de voordelen in de winkel enz.
Fijne vrijdag allemaal.
1
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4K Berichten
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @MustafaY en allen die binnen komen en die mee komen lezen ,
Goedemorgen,
@Josette Ja vind heel erg ,maar heb weer wat bijgeleerd ,vond wel raar dat ze me zo iets aansmeerde w nr had duidelijk gezegd dat ik ene wilde met een goede batterij 🔋. Maar kijk @patrick2 geeft het duidelijk uitgelegd .😉.En de 💶 groeien niet op mijn rug . Al doende leer je er uit . 😕
@patrick2 Voor jou begint het weekend wordt schitterend weer .Goed voor alle tuinfanaten voor klusjes te doen .
Vandaag een test afgelegd en morgen terug want in huize mijn ouders gisteren waren ze +positief .. tot nu toe ben ik negatief. Dus 7 dagen niet bij hun gaan . En ze weten niet van waar of hoe ze het hebben gekregen ??
Voor de rest allen een fijne zonnige dag hou jullie goed 👍 .
Ga bloemetjes planten 🪴.Doei
Groet jullie tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
9
0
Josette
Super User
•
8.1K Berichten
@patrick2 iemand die gewoon gaat werken, duikelt ook niet meteen in zijn bed hé.
Gewoon proberen.
Ik zit al een lekkere kop verse bloemkool- broccoli- wortelen- ajuin- zoete aardappelsoep.
Heerlijk. 😜
4
Anonymous User
4.4K Berichten
Bij deze fijn weekend iedereen.
1
YannickDR86
Apprenti pisteur
•
2 Berichten
Hallo iedereen,
Mijn eerste stapjes op het forum... aangename kennismaking en alvast fijn weekend!
2
patrick2
Super User
•
11.1K Berichten
@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen.
We zijn al weer opgestaan maar heb geslapen al sinds 19:30 gisteren avond dus eindelijk al meer dan 4 uurtjes.
Voor de meeste is het weekend dus veel plezier voor wat je gaat doen.
Ik straks toch naar de AH boodschappen halen.
Fijne dag iedereen.
3