Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-02-22 06h53
Antwoorden: 503 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De babbelhoek is netjes verlucht dus veilig. Veel plezier.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedemorgen,
we gaan verder in deze babbelhoek.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-maart/td-p/119465
Tot daar!
@Josette We moeten het kalm aan doen en op tijd stoppen niet in overdrijven hè . Maar soms is er veel te doen . Warmte kan helpen . Koude is niet zo goed .
@Elketje81 soms gaat het met mijn vake niet altijd hij is namelijk deprie omdat hij met een blindenstok 👩🦯 loopt zit nauwelijks nog iets tv kijken kan hij niet en boeken lezen ook niet meer . Dat zijn de mindere kantjes
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Tinneke2 zou voor je vake, dan zo geen speciaal vergrootscherm niet opbrengen om nog te lezen of tv te kijken? En moet wel moeilijk zijn om niet meer te kunnen lezen en tv te kijken. Heb 2 familieleden die van bij de geboorte zo goed als blind zijn, dus die zijn niks anders gewoon.
@Elketje81Heeft hij al geprobeerd met de blinden groep . Ze begeleiden hem regelmatig met nieuwe spullen maar geeft voor hem geen nut meer . Luisterde naar nieuws en geeft een app voor boeken te beluisteren , een vriend geeft dat voor hem allemaal geïnstalleerd. Zo geeft hij toch nog iets .Hij ziet helemaal niets speciale tools helpen dus niets .
wel lief hoor .
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt.
@Tinneke2 oh dat is jammer dat dat niet meer opbrengt. Mijn ma haar nonkel en tante die hadden al van kinds af aan braille geleerd, dus die lazen zo altijd hun boeken.
@Elketje81 hij wil er niet meer aan beginnen aan braille nochtans ik heb een boek heb dat geleerd ooit uit nieuwsgierigheid . Ook gebarentaal voor doventolk ik ken mensen die niet goed kunnen horen 👂.Zoals ik zelf communiceer zo met hun . Gaat nu veel beter maar gaat nooit meer weg . Draag nog altijd mijn apparaatjes steek ze wel goed weg achter mijn haar . Soms veel last van . Nu hoor ik veel beter terug . Harde geluiden doen heel veel pijn .
En batterijen snel plat .
Fijne avond ga wat chillen en tv kijken 👀 😘
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt