Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-02-22 06h53
Antwoorden: 503 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De babbelhoek is netjes verlucht dus veilig. Veel plezier.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedemorgen,
we gaan verder in deze babbelhoek.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-maart/td-p/119465
Tot daar!
@Tinneke2 op 1 september heb ik mijn Franse bulldog moeten laten inslapen, was 10 jaar en al maanden last van epilepsie en niks bracht nog op. De Engelse bulldog hier is 9 jaar maar ziet en hoort niet veel meer
@Elketje81 Je hebt ook niet veel geluk met je honden . Mag van geluk spreken mijn Maltezer is bijna 15 jaar .een oogje 👁 begint blind te worden en je ziet echt dat hij oud wordt . Maar blijf hem goed verzorgen .
En met alle gevolgen van ouderdom niertjes beginnen af te zwakken enz…
Hopelijk mogen we ons hondje nog even bij ons houden .
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Tinneke2 de Engelse bulldog doet haast niks anders meer dan slapen. De chihuahua daarentegrn (8 jaar) is heel actief.
Net van de buurman te horen gekregen dat er hier wat zonnepanelen los hangen door de storm, dus ook al voor gebeld en de verzekering verwittigd. Gelukkig dat ik zulke goede buren heb. Buurman had mijn dakgoot ook weer meegekuist. Doet dat altijd als hij die van hun kuist.
@Elketje81 Wat verder in ons straat kunnen wij niet meer door volledig afgesloten . Dak van de mensen ingestort onbewoonbaar verklaard de mensen kunnen er niet meer in wonen de muren gaan ook instorten echt heel triestig.
Je hebt veel geluk met je buren moet dit allemaal zelf doen pff .
Maar ach wat moet gebeuren moet is wettelijk bij ons verplicht .
fijne avond en beste met je hondjes .😉🤩
groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Tinneke2 oooooh hoe erg is dat voor die mensen! Hopelijk hebben ze mensen waar ze steun kunnen bij vinden. Hier is het een dorp waar haast iedereen elkaar kent en elkaar helpt. En door mijn handicap helpen mijn buren me heel vaak. Wist vandaag zelfs niet dat de buurman de dakgoot ging kuisen...
De 2 woefkes liggen hier goed te slapen.
Nog een fijne avond iedereen