Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-02-22 06h53
Antwoorden: 503 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De babbelhoek is netjes verlucht dus veilig. Veel plezier.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedemorgen,
we gaan verder in deze babbelhoek.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-maart/td-p/119465
Tot daar!
@Elketje81 Mocht ik zo ver van u niet wonen je kreeg er van mij direct ene heb er nog genoeg . Staan hier in mijn kelder te verstoffen . 😉
Morgen ga ik achter mijn ander pakje staat ergens in een tankstation die van DHL parcel vonden mijn adres niet zeggen ze . Nooit van een gps gehoord en strafste is die idioten zijn gepasseerd langs mij 🤣.
een een geluk dat ze het gedaan geeft ,want ze maakte van haar oren eerst dat het een week kon duren . Nou meid ben je mis 2a 3 dagen .en klopte ook nog .🤣😂
veel plezier met je sanseveria is dat bekend als vrouwentong in Nederland en bij ons in België als wijventongen juist zien dat je ze niet te veel water geeft want bij te veel water 💦 gaan ze dood .
fijne avond en veel succes met je nieuwe plant 🪴 🤩
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Tinneke2 heb hier ook bloempotten in overvloed staan, maar allemaal te klein voor die plant...
Gelukkig moet je dan niet te ver rijden om je pakketje af te halen! Deze straat kennen de koeriers van dhl en post nl al goed. Veel van mijn buren bestellen online...
Ja heb gelezen dat je ze in de winter maar om de 8 weken water moet geven. Ben aan het twijfelen of ik ze vandaag best wat water geef....
@Elketje81 Eens voelen of hij droog staat als hij te droog staat water 💦 geven en ook zien dat hij niet uitdroogt hebben ze ook niet graag want dan krijg je dorre bladeren . Nat zeker niet .
zou hem vandaag water geven en bij houden op je kalender 🗓. Dan weet je elke keer wanneer weer .
plantentip 🪴🍀
fijne avond ga verder eten en tv kijken doei 👋
tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Tinneke2 had ook al gedacht om het in een agenda te noteren, anders vergeet ik dat toch...
Nog een fijne avond, ga ook nog wat tv kijken
@Josette oh de mobilehome is ook leuk. Als kind ben ik met mijn ouders naar Spanje geweest met de mobilehome.