annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand februari.

Topic gestart op: 01-02-22 06h53

Antwoorden: 503 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand februari.

OPGELOST

Febr.jpg

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De babbelhoek is netjes verlucht dus veilig. Veel plezier.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen,

we gaan verder in deze babbelhoek.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-maart/td-p/119465

Tot daar!

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

503 ANTWOORDEN 503
Elketje81
Gewaardeerde genezer

@Tinneke2 in het ziekenhuis krijg ik de voorschriften nog op papier. En de huisarts stuurt het al maanden via de, computer, is mij makkelijker, dan kan ik niet vergeten waae ik ze gelegd heb (als ze meerdere voorschriften meegeeft)... 

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Elketje81 

hahaha, die kende ik niet die Helena.

De andere werkt via Itsme.

Het is wat hé dat we die nodig hebben. 

Fijne zaterdag.

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Elketje81
Gewaardeerde genezer

@Josette denk dat je Helena de eerste keer ook it's me moet gebruiken.

Gelukkig dat medicatie bestaat! Zou hier anders rondlopen met een te hoge bloeddruk (dokter verschoot dat ik dat op mijn leeftijd al heb), chronische spanningshoofdpijn, epilepsie, te weinig foliumzuur en constante pijn in mijn spastische hand.... 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Josette @Elketje81 @Cdt24801 een goedemorgen.

Voor alle andere ook een goedemorgen. 

@Josette lekker koken vandaag , en wat gaat het worden lekker zelf gemaakte soep of iets anders speciaals ? 

Ben net opgestaan dus of gevroren heeft geen idee ga ik zo wel merken als de koffie op is 🙂 

Ben al blij dat het geen harde storm meer is want dat weer werd dus echt saai. 

Voor vandaag zien wat ik ga doen het is nog vroeg om er over te beslissen. 

Voor alle zeg ik een fijne dag vandaag 🙂 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Elketje81
Gewaardeerde genezer

@patrick2 goeiemorgen! Hier is net mijn ontbijt op en ga de dvdboxen terug eens gaan binnenbrengen in de bib. Deze namiddag komt mijn achterachternicht haar man andere verlichting op hangen. En moet dringend nog 3 afleveringen van "Wie is de mol" inhalen, want vanavond is de finale... 

Leden met de meeste pluimen