annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand februari.

Topic gestart op: 01-02-22 06h53

Antwoorden: 503 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand februari.

OPGELOST

Febr.jpg

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De babbelhoek is netjes verlucht dus veilig. Veel plezier.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen,

we gaan verder in deze babbelhoek.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-maart/td-p/119465

Tot daar!

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

503 ANTWOORDEN 503
patrick2
Wijze
Wijze

@Elketje81 

Goedemorgen ...Ik ben al sinds 6 uur op .....werk de nachten en de weekenden zijn een ramp nog steeds 😞 

Wie is de mol kijk ik niet dat is niet aan mij besteed maar goed voor iedereen is dat anders he. Ben zelf de serie Fikken Maastricht nog aan het volgen ben in seizoen 10 dus nog zes te gaan voordat ze de nieuwe uitbrengen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Elketje81
Gewaardeerde genezer

@patrick2 flikken Maastricht heb ik nooit gevolgd, flikken dan weer wel. Moet nu de twee laatste dvdboxen binnenbrengen van Chicago med, Chicago fire heb ik hiervoor bekeken. Jammer dat ze op netflix maar de eerste 4 seizoenen uitzenden, heb ze dan maar gehuurd in de bib.... 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Elketje81 

Ja Netflix wisselt met enige regelmaat het aanbod en dat is jammer en toch zeker als je iets aan het volgen bent. Ik download mijn films en serie's gewoon en sla die op op een schijf en kan kijken wanneer ik wil. Op die manier kom ik ook meestal aan alle seizoenen in één keer. 

Flikken heb ik ook en Witse en Aspe heb ik allemaal de gehele serie. Maar Flikken Maastricht ben ik gewoon terug aan het volgen omdat seizoen 16 nieuw is. Het is al een jaar gelden dat ik het nog gezien heb en op die manier ben ik dan weer terug op de hoogte en kan ik terug volgen. Nu komt nog seizoen 17 en 18 heb ik al gelezen dus ik ben afwachtend.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Elketje81
Gewaardeerde genezer

@patrick2 dat is wel handig dat downloaden, maar ben er zelf geen krak in.

Die heb ik ook allemaal op dvd. Zone stad ook. Maar Witse heb ik aan kameraden gegeven toen mijn ouders gestorven waren, want dat volgde ik niet. Awel bij mij zijn er op netflix een paar series waar een nieuw, seizoen van word uitgezonden, dus ga ik het eerste seizoen nog eens herbekijken. En weet nooit welke serie eerst te bekijken, heb er al zoveel op mijn lijst staan... 

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@patrick2  awel de wortelenstoemp is klaar voor 2 keer.

De paprikasoep moet nog worden gemixt wacht tot Douglas wakker is hahahaha.

En ga nu de spitskool snijden is lekker gewokt onder de spaghetti met veel ajuin.

Amusement met hetgeen je doen gaat.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen