annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand februari.

Topic gestart op: 01-02-22 06h53

Antwoorden: 503 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand februari.

OPGELOST

Febr.jpg

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De babbelhoek is netjes verlucht dus veilig. Veel plezier.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen,

we gaan verder in deze babbelhoek.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-maart/td-p/119465

Tot daar!

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

503 ANTWOORDEN 503
Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801 @patrick2 @MustafaY een goedemorgen,

aan allen die binnenkomen, om een babbel te doen of om mee te lezen.

Het is weekend en het belooft mooi weer te  worden vandaag.

Hier wel een beetje gevroren heerlijk.

@Elketje81 hier ook zo via de dokter naar de apotheek. Wat niet altijd goed gaat.

Heb je de app ook op je toestel staan: Voorschrift Op Zak?

Mijn medicijnen hadden ze maar de helft van gemaakt. Maak kan verder is ook al iets.

Voor allen een fijne zaterdag. Ik ga kokkerellen vandaag een deel voor de vriezer.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Elketje81
Gewaardeerde genezer

@Josette oooh die app kende ik nog niet dus heb hem direct geïnstalleerd. Ik gebruik de app Helena, daar staan ook je voorschriften op en van sommige artsen kan er een verslag of doorverwijzing opstaan.

Hier schrijft mijn huisarts geregeld meerdere voorschriften voor een medicijn, vooral die waar ik meer dan 1 per dag van moet nemen. En als ze mijn papier voor de kinesist moet ondertekenen en ik er voor niks, anders moet zijn geef ik het af aan het onthaal en kom ik de dag nadien er terug om

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Elketje81 Vanaf nu gaan alle voorschriften voortaan via de apotheker en moet je je pas enkel afgeven . Dat gaat normaal ook zo bij elk voorschrift . Ken ook de app nog niet .Er wordt wel tegenwoordig alles met de pc doorgegeven .Misschien dan ook voor je kinesist dat je niet nog extra de volgende dag achter jouw papier moet lopen . Zou het eens vragen aan je huisarts . Het is nog niet zolang in voege .

Groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Elketje81
Gewaardeerde genezer

@Tinneke2 oh ik heb maar 1 keer mijn pas moeten laten inscannen. Hier is het maar een klein dorp, iedereen kent elkaar. Als er een medicijn moet besteld worden krijg je normaal een papiertje mee met afhaalbewijs op. Bij mij doen ze dat niet want ze kennen me toch... 

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Elketje81 Mijn ouders wonen ook in een klein dorpje en vanaf nu gaat het ook rechtstreeks naar  de apotheek en enkel met de pas medicatie afhalen . Je kan gelijk hebben ,maar ben toch benieuwd of het niet veranderd bij iedereen en alle huisartsen. Het is ook heel pril . 

tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Leden met de meeste pluimen