Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-02-23 06h37
Antwoorden: 130 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan hier weer verder!
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-maart/td-p/140123
Tot daar.
@patrick2 @Josette Je mag gerust zijn dat ik er weer lekker warmpjes in zit amai . Wat een werk geeft hij daar aan gehad . Zaten verstopt vol met kalk en binnenwerk zo zwart . Alles eens goed gepoetst en water 💦 uitgelaten . Nieuwe radiatoren knoppen en binnenwerk ook en gashouders ook stukken vernieuwd en opnieuw geïnstalleerd kan weer voort ja als je er al heel lang woont verslijt alles en hier is heel veel kalk bij ons . Al willen ze dat niet weten . Ene oor 👂 in en andere er weer uit .
Heb de jongen getrakteerd op een koffie en stuk cake 🍰.
Zo is iedereen tevree.
Werk ze straks en nog een fijne avond, nacht . @Josette Hopelijk weer geen volle maan 🌕 want slaap 😴 dan ook niet goed heel de nacht niet geslapen en afgezien van de pijn . Dus niet veel kunnen doen . Ik moet er mee leren leven al lang . Fijne avond groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous en alle binnenkomers en medelezers
Goedemorgen,
Hier is het aan het motregenen 🌧️ al heel de nacht . Verschillende keren op gestaan dus al lang wakker . Niet koud ben al gaan wandelen 🚶♀️. @Josette Misschien 🤔 in de Limburg beter weer kan je een ritje maken en ook genieten 😉 van je Zondag
@patrick2 Slaap lekker nog en werk ze vannacht,
@Anonymous geniet nog verder van je weekend . Je nog niet gehoord 🧸.
vandaag bij mijn vake ga hem in de watten leggen . Geeft veel pijn nog .
lekkers koken … fijne dag verder groetjes tinneke2/Wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt