Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-02-23 06h37
Antwoorden: 130 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan hier weer verder!
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-maart/td-p/140123
Tot daar.
@patrick2 @Cdt24801 @Tinneke2 goedemorgen
aan alle binnenkomers en meelezers.
@Tinneke2 allemaal dikke **bleep** is het.
Altijd maar wachten en wachten, ook daar word een mens ziek van.
Zo @patrick2 weer een goede daad gedaan.
Fijne zondag allemaal hier nu regen.
Goedenavond , wie weet misschien 🤔 maar er wacht haar een hele lange herstel periode en nog afwachten wat haar tumorwaarden gaan zijn want dat zag er niet zo best uit , had een vlek op haar longen . We hopen dat het niets was . Ondertussen geeft ze een tweede opinie gevraagd . We tellen de dagen samen af . Vandaag terug eens gebeld . Wat een moedige zus heb ik . Ongelooflijk dat maakt haar zo sterk 💪 om te genezen ❤️🩹.
Met deze woorden sluit ik deze avond af slaap lekker iedereen groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 🙏🙏🙏
@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen.
Bel al opgestaan dus ff wakker worden met een koffie en straks terug slapen gaan.
Gisteren naar de kinder stoet geweest voor de kleine langs ons want die deed. Was niet veel bijzonders maar toch het was voor kinderen. Hadden nog iemand mee zijn neefje die ook mee ging kijken maar die had een zak vol snoep en speeltjes bij elkaar geraapt. Er werd veel gestrooid en weg gegeven aan de kinderen.
Dan naar huis gegaan en samen gezeten en gegeten en dan weer naar huis.
@Tinneke2 ondanks alles maak je het er het beste van samen. Als deze periode voorbij is en hopelijk dat ze er goed uitkomt dan ga je er samen ook eens van genieten en trek er dan ook misschien samen uit een paar dagen ergens heen. Maar ik duim al vast !!
Voor de rest niet veel te vermelden dus ik zeg aan allen een fijne dag verder.
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous en alle binnenkomers en medelezers
Goedemorgen,
Ik ga nergens kan niet want in maart wordt mijn zusje geopereerd Zal jullie deugd doen om er eens op uit te trekken op vakantie . Fijn weekend gewenst groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Gebruiker | Aantal |
---|---|
151 | |
77 | |
69 | |
30 | |
11 |