annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand februari.

Topic gestart op: 01-02-24 05h14

Antwoorden: 144 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand februari.

OPGELOST

Febr.jpg

Josette is ook een klant, maar je mag het antwoord als oplossing markeren als het je heeft geholpen, dank U. Breng eens een bezoekje in de babbelhoek.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

We gaan hier verder met babbelen.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-maart/td-p/157175

Josette is ook een klant, maar je mag het antwoord als oplossing markeren als het je heeft geholpen, dank U. Breng eens een bezoekje in de babbelhoek.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

144 ANTWOORDEN 144
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801  En alle andere medelezers, 

Goedemorgen 

@Josette  Het is zeer goed gelukt hoor .Amai voor hun is het feestje 🥳 heel erg tegengevallen, het eten was niet lekker en vrij duur 🫰 voor wat ze kregen . Iedereen vroeg naar mij en mijn moeke je geeft duidelijk vermeld dat ik niet uitgenodigd ben door de persoon 🧍‍♀️ die het georganiseerd had . De papa 👨 was er niet blij mee , lukraak maar iets kiezen zou werkt het niet .  Niemand wist van niets wat het eten ging zijn . 
Het weer is hier bewolkt 🌫️ . En de werken zijn nog volop bezig . 
vandaag zie ik wel wat ik ga doen zeker en vast wat rustig houden . 
fijne dag 👋 iedereen tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Josette
Wijze
Wijze

@Tinneke2  dat is de straf van Jezeke. 😅

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette Ge moogt gerust zijn amai , Madame dacht dat ze het alleen kon . Maar kijk nu weet ze dat voor de volgende keer . Zal een goede les zijn en iedereen weet nu waarom ik er niet aanwezig was . Terwijl ik zo voor haar mama gezorgd heb , ook toen ze ziek lag. Blijkbaar allemaal vergeten . Maar ach trek het mij niet aan ze . Ben ergens wel blij als het eten zo slecht 🙅 was . En gelukkig 🍀 is mijn vake ook thuis 🏠 gebleven . Stoofvlees was bijna puree en dan wat rouwe groenten sla en geraspte wortelen en dat met gewoon brood 🍞 per man 50 euro 💶 en dan nog drank apart 2 glaasjes 16 euro 💶 en als ze nog dorst hadden nog bij betalen 💰 echt hilarisch 🤣. En geen dessert 🍨 inbegrepen . Pff . Vind dat goed verdiend per persoon 🧍 met kinderen bij . Dat x20 goed verdiend en er was nog een familie en veel lawaai maar die hadden iets anders besteld. Mijn moeke zei veel lekkerder. . Voor deze prijs kan je veel lekkerder gaan eten ergens anders 😉Nu ga ik wat rusten want ben vrij moe 😥 .Heel slechte nacht gehad en zeer weinig geslapen 🛌 van het lawaai . 
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 en alle andere een goedemiddag. 

De kop is er af het begin van de week. 

Heb niet veel te vertellen dus zeg ik allen een fijne dag verder. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2  en alle anderen

die komen meelezen, of iets willen schrijven een goedemorgen. 

@Tinneke2 inderdaad naast je neerleggen las dat lukt.

Voor allen een fijne maandag.

Leden met de meeste pluimen