annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand februari.

Topic gestart op: 01-02-24 05h14

Antwoorden: 144 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand februari.

OPGELOST

 

 

                              Febr.jpg

 

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

We gaan hier verder met babbelen.

 

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-maart/td-p/157175

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

144 ANTWOORDEN 144
Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2  en alle anderen

die komen meelezen, of iets willen schrijven een goedemorgen. 

@Tinneke2  doe rustig aan hé vandaag. Amusement.

De deze straks naar de kapper.

Fijne donderdag allemaal.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @@@En alle andere die binnen komen 

Goedemorgen 

@JosettedDe regen ️ is al heel de nacht bezig geeft nog niet opgehouden . Zal niet voor vandaag zijn mijn dagelijkse wandeling 🚶. Pff Had er zo zin in . Dacht te voet 🦶 om nog een filter te gaan en zakken voor mijn andere stofzuiger maar helaas pindakaas. Dus moet ik wachten, want kan nog altijd niet rijden met de wagen .🚐 vermits ik nog pijn heb .. 😡En begint echt 😕 mijn heupen uit te hangen weinig of niets doen . 
Mijn ander hand begint vermoeid te geraken . 
Dus niets doen vandaag . 
Ga dat meer beginnen te doen mij verwennen 🤭. Fijne dag iedereen groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Josette
Wijze
Wijze

@Tinneke2  kan je ze niet online bestellen?

Rusten !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette Ga morgen met mijn moeke naar de winkel 🏬 ze komt mij halen . Voor een dagje . En nu ga ik wat slapen 😴 want heb verschrikkelijk last van hoofdpijn 🤕. Groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

patrick2
Wijze
Wijze

@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 en alle andere een goedemiddag. 

@Josette hier was deze ochtend dat ik naar huis ging echt veel aan het regenen de wind viel nog wel mee. Maar op weg naar huis in complete wolkbreuk gekomen want het kwam er met bakken uit. 

@Tinneke2 hopelijk is de koppijn weg en heb je wat kunnen slapen. 

Voor de rest zeg ik allen een fijne dag verder. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen