annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand februari.

Topic gestart op: 01-02-24 05h14

Antwoorden: 144 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand februari.

OPGELOST

 

 

                              Febr.jpg

 

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

We gaan hier verder met babbelen.

 

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-maart/td-p/157175

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

144 ANTWOORDEN 144
Cdt24801
Wijze
Wijze

Aan allen, @Tinneke2 , @Josette , @patrick2  en al de anderen die hier regelmatig aanwezig, een goede avond gewenst 😉

Vandaag de moto van stal gehaald en een zalig toerke gedaan. Was prima weer voor de moto.

Sorry @Josette , ik weet dat dit geen goed nieuws is voor u ... Het is inderdaad uitzonderlijk zacht voor midden februari te zijn ...🤔

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801   En alle andere medelezers 

Goedemorgen ,

@Josette  Hier 👈 is het tot nu toe zeer bewolkt 🌫️, eerst zien en dan geloven dat het 17 graden zal worden . 😉 

Vandaag ga ik ook wat proberen te poetsen wat ik kan maar rustig aan. En de rest blijft maar mooi liggen , want mijn hand doet nog steeds pijn. 😣. Gisteren eten gehaald te voet 🦶 voor de vogeltjes .  En wat gesport . Heb ik mijn hand 🤚 niet voor nodig . 

En eventueel wat onkruid uitdoen met een hand .uit mijn potten . 
verder een fijne dag  tinneke2/wat je in je hart draagt geraakt je nooit meer kwijt 

 

patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 en alle andere een goedemiddag. 

Hier net wakker dus een koffie en ff wakker worden. 

@Josette van die nooit temperaturen niks gemerkt aangezien ik slaap in de dag. 

Voor vandaag de laatste nacht in gaan dan weekend. 

Voor de rest zeg ik allen een fijne dag verder. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 Bij ons bleef het bewolkt 🌫️ maar wel aangenaam om te wandelen met in de voormiddag heb ik wel al mijn living gepoetst en dan ben ik er mee gestopt . In stad 🌃 zijn ze volop met de voorbereidingen begonnen voor de carnaval maar heb daar absoluut geen interesse voor . Al dat lawaai daar ben ik niet voor . @Josette En weer hebben ze op mijn stoep 🐕 poep 💩 achter gelaten . Ben het echt beu . Heb een affiche gehangen . Met ( ik zie graag je hond maar niet zijn **bleep** 💩) Vorige keer geeft het geholpen . Daarstraks heb ik nog een betrapt op de kiezels en eens ferm zijn zaligheid gegeven . En een rolletje zakjes gegeven . 
jeetje 🙄 . Hij viel precies uit de lucht 🌌 toen ik hem dat zei . 
Nu ga ik iets eten en met de benen omhoog want heb er 7 km op zitten en ben kapot . @patrick2 Werk ze uw laatste nacht en tot morgen . 
tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2  en alle anderen

die komen meelezen, of iets willen schrijven een goedemorgen. 

Het is verdorie 13° op naar de 17° in de schaduw en dat in

de maand februari hartje winter zeggen ze dan.

Allez de donderdag we zullen maar aan de poets gaan.

Fijne dag iedereen.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen