Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-02-24 05h14
Antwoorden: 144 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan hier verder met babbelen.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-maart/td-p/157175
@Josette en @patrick2 en ook alle anderen natuurlijk,
Ja, het heeft alweer centen gekost. Buiten het standaard onderhoud (dat ook al niet meer goedkoop is) bleek een van de spiraalveren van de ophanging achteraan gebroken en de voorste remmen (schijven en blokken) bleken versleten.
Ik heb één geluk: het is een Ford en geen BMW of Mercedes .... Dat scheelt een heel stuk op de factuur ... 😋
Ja als ik ff ga kost dat direct stukken van mensen maar een Ford is idd wel iets goedkoper. maar goed neemt niet weg goedkoop is het niet en het kost je ook weer veel centen die je misschien aan andere leukere dingen kon uitgeven. Maar nu ben je wel weer ff gesteld lijkt me.
@Josette schreef:
ojeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee , @Cdt24801 en niks gevoeld?
... knip ...
Gevoeld niet, gehoord wel. Ik had al meegegeven aan de mecanieker om buiten het onderhoud ook eens de ophanging rechts achter na te kijken omdat ik dikwijls een klop-geluidje hoorde wanneer ik over een verkeersbult (en dergelijke obstakels) reed. Maar voelen deed ik niks, de auto reed heel normaal en stabiel, ook op autobaansnelheden. Het was dan ook slechts een klein stukje onderaan dat afgebroken was, de spiraalveer zelf zat nog veilig in de fitting, maar ja, ze zat dus een beetje los waardoor ze bij een bultje lichtjes kon bewegen om daarna terug op haar plaats te springen. En dat was dus hetgeen ik hoorde.
Maar dat zouden ze op de keuring zeker gezien hebben en dan was het rood geweest ... En zou ik alsnog de kosten moeten doen, dus beter van de eerste keer goed ... Idem voor de voorste remmen, ondanks dat die het nog goed deden ...