Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-02-24 05h14
Antwoorden: 144 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan hier verder met babbelen.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-maart/td-p/157175
@Josette Heb in de Gamma winkel bij ons ook 20% korting gekregen omdat ik een Gamma kaart heb. . Ze waren in aanbieding. 😉 juist dezelfde . Bedankt 🙏. Fijne dag verder groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 en alle anderen
die komen meelezen, of iets willen schrijven een goedemorgen.
@patrick2 gelukkig niets erg met dat weer, fijn weekend.
@Tinneke2 allez je kan weer rijden.
Fijne zaterdag allemaal.
@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen.
Vandaag een gezellig en lekker etentje met de buren ( de andere vrienden ). Hier koken thuis en een hapje en een drankje. De vriend van de buurvrouw zal koken en dat is zelf gemaakt Paella dus dat zal gaan smaken.
Voor de rest zeg ik iedereen een fijne dag verder.
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @@@En alle andere medelezers,
Goedemorgen ,
@Josette tot nu toe geen probleem van schade zo te zien moet nog buiten gaan kijken 👀 maar het regent te hard , en te veel wind 💨.
Straks komt mijn garagist naar mijn wagen 🚐 kijken 👀 komt niets meer uit . Lege batterij 🔋 en bandenspanning denk ik . Blijf er met mijn polletjes af . Geeft te lang stilgestaan. 3 weken . Nochtans heb hem af en toe laten draaien.
verder een fijne dag gewenst want heb een drukke dag .👋 tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 en alle andere een goedemiddag.
Hier is het weekend eindelijk begonnen.
@Josette gisteren met naar het werk rijden lag er een boom op de weg omgewaaid. Geen ongelukken gelukkig gebeurd en deze ochtend was de boom al weg gehaald.
Voor de rest geen bezienswaardige dingen gebeurd gelukkig.
Voor de rest morgen een etentje met de buren maar dat is thuis lekker dingetjes maken.
En voor de rest zeg ik aan allen een fijne dag verder.