Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-02-22 06h53
Antwoorden: 503 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De babbelhoek is netjes verlucht dus veilig. Veel plezier.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedemorgen,
we gaan verder in deze babbelhoek.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-maart/td-p/119465
Tot daar!
@patrick2 Het weer is eindelijk beter ,wat opgeklaard maar wel nog winderig.
Ondertussen is hier alles netjes opgeruimd . Ben goed binnen gebleven . Hoesten en niezen dikke verkoudheid.
De week zal vlug voorbij zijn weer .
fijne dag verder groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Goedemorgen iedereen!
@Tinneke2 hier is gelukkig geen schade op het eerste zicht. Als ik straks thuis ben ga ik nog eens kijken in de tuin
@Elketje81 Hoop dat je geen schade hebt .want het gaat weer stormen we zijn er nog niet vanaf heb mijn afspraak uitgesteld bij de dokter daar ga ik niet door . Veel te veel losse stukken op de baan . Wordt ons ook afgeraden .
Hou je goed 👍
fijne dag 😽
groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Tinneke2 van vrorige nacht heb ik een schaduw, was hier een krachtig maar kort onweer. Ik moet nog een afspraak maken voor bij de huisarts. Medicatie is weer ver op en heb geen voorschriften meer. En is medicatie dat ik voor de rest van mijn leven moet nemen.
@Cdt24801 @patrick2 @MustafaY en allen die binnenkomen,
om een babbel te doen of om mee te lezen goedemorgen.
Allez goedemorgen, ik vermoed dat er weeral veel miserie is, ik zie in de
verte bliksemflitsen. Brrrrrrrrrrr.
Als het licht word buiten eens goed kijken, wat een slagen vannacht durfde het bed niet uit!
Hier zelf op het terras niets te bespeuren.
Probeer er toch maar een fijne dag van te maken!