Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-02-22 06h53
Antwoorden: 503 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De babbelhoek is netjes verlucht dus veilig. Veel plezier.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedemorgen,
we gaan verder in deze babbelhoek.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-maart/td-p/119465
Tot daar!
@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 @Elketje81 en alle andere een goedemiddag.
Net opgestaan maar heb goed geslapen dus dat heeft deugd gedaan.
@Josette het was deze nacht geen harde wind maar wel een koude snijdende wind. Ik was blij dat ik thuis was brrr.
@Tinneke2 Dat is geen fijn nieuws wat je te horen hebt gekregen maar zou die operatie toch niet uit stellen. Ok je denkt aan je zusje wat heel dapper en moedig is maar voor jou gaat het ook door. Luisteren naar je arts daar is die raadsheer voor.
Dat je het wil uitstellen of iets snap het wel maar vind het niet verstandig maar dat is hoe ik er over denk.
Voor de rest niet veel te vermelden dan ja straks weer werken. Daarom iedereen nog een fijne dag ver en een fijne avond alvast.
Heb net een telefoontje gehad van mijn moeke ze wil er met mij eens deftig over spreken 🗣.
Mijn zusje weet het ook
al want mijn moeke kon het niet verzwijgen.😔
Ben niet boos ,maar toch ietsepietsie weet het is voor mijn welzijn .
@Josette Misschien ook eens laten na zien wie weet kan je er nog iets aan doen . Raad geven aan een ander kan ik wel maar mijne stel ik uit .
Ga allesziend de verdere onderzoeken doen en afwachten hoe dringend het is. Zie wel erna .
Alleszins eerst de cardioloog dat heb ik al beloofd aan mijn zusje .
@Elketje81 zou ook toch niet te lang wachten voor een afspraak want ze zijn heel vlug volzet en moet je maanden wachten misschien 🤔??
Slapen zit zeker in de genen de ene keer beter dan de andere keer ..
@patrick2 de wind doet echt pijn als. Ze snijd he . Jeetje ze is nu wat gaan liggen . Ze is moe van al dat waaien 😅.Sorry moest even lachen .
Weer werkende dag de week zal weer razendsnel voorbij zijn .
Wees allen voorzichtig wie nog de baan op moet jullie zullen al geen last hebben van grote groepen van het Vrijheidsbeeld konvooien. Bleek een grote flop .
Fijne avond
groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 🙏🙏
@Tinneke2 weet het maar is niet echt dringend. Door de medicatie van de neuroloog is, de pijn in mijn vingers en tenen al verminderd. En moet dan eerst zien of er iemand met me kan rijden, want is in uz Gent.
Ga me nu klaarmaken voor de yoga.
Nog een fijne avond iedereen!
@Elketje81 Fijne avond op de yoga 🧘♀️ zou dat ook moeten doen . Zou meer rust vinden .
Maar hier weinig activiteiten in de buurt momenteel. Zal je goed doen . Doei 👋
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Tinneke2 de yoga heeft echt deugd gedaan. Hier zijn er op verschillende plekken waar ze yoga geven. Dit is tot nu toe de beste dat ik al gevolgd heb. Heb altijd last van nek en schouders maar nu ben ik helemaal ontspannen