annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand februari.

Topic gestart op: 01-02-22 06h53

Antwoorden: 503 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand februari.

OPGELOST

Febr.jpg

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De babbelhoek is netjes verlucht dus veilig. Veel plezier.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen,

we gaan verder in deze babbelhoek.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-maart/td-p/119465

Tot daar!

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

503 ANTWOORDEN 503
Anonymous
Niet van toepassing

Bij deze wens ik iedereen fijne zondag toe.

Groeten,

bigMODDER

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Anonymous Ben een beetje laat , vandaag ben net thuis en even een correctie zijn niet de meibloempje dat uit komen maar de sneeuwklokjes  in de tuin was even verward😅

1F831BCC-BA1C-4729-8F37-0023582115A2.jpeg

Even een rechtzetting van deze morgen iedereen . 
fijne zondag @Anonymous xx

En alle andere medelezers en binnenkomers. Nu relaxen 😌
Doei 👋 

Groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt.

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @Elketje81 en alle binnenkomers en medelezers 

Goedemorgen,

De wolken  zien er weer mooi uit roze blauwe heldere lucht 🌌. Dat beloofd weer een mooie dag te worden .

@Josette Oei je nacht viel precies niet al te best mee?? Ben ook een paar keer wakker geworden maar toch wat geslapen de ene dag beter dan de andere . Toch een miserie hè !

De kast is verkocht ben heel blij ze is naar een goede tweede thuis 🏠
 Lekker koken en nog een beetje zolder opruimen wie weet vind ik nog leuke vondsten bij mijn ouders 🤩😉.

Vandaag tot 9 graden dus we gaan stilletjes aan echt al naar de lente toe . Hou er wel van nog dat frisse briesje en het zonnetje die af en toe op je schijnt . 
Zelfs de meiklokjes zijn hier al uitgekomen en sommige planten staan hier al in bloei . Gelukkig bevriezen ze niet . Kan er zo van genieten . 
Dus lieve mensen :

8E004969-9A17-41E5-8238-1F825FC8A34F.jpeg

 groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 😎🍀

Elketje81
Gewaardeerde genezer

Hey @Tinneke2 @Josette @Anonymous @patrick2 @MustafaY @Cdt24801 en alle medelezers

Gisteren naar de show van Adriaan van den Hoof geweest en weer veel gelachen... Ben deze morgend met mijn tante naar de rommelmarkt in Lokeren geweest en deze namiddag wat gezelschapsspelletjes gespeeld. Nu nog een aflevering bekijken van Chicago med. 

Morgen er weer vroeg uit, moet naar de kinesist. In de namiddag crea met de gezinsbond en 's avonds met een vriendin naar de yoga. Een drukke dag dus... 

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Elketje81 En iets gevonden op de rommelmarkt in Lokeren ? Ik ben altijd op zoek naar iets antiek ,hou er ook van of iets sleets  .

Gisteren ook heel druk . Fijne groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Leden met de meeste pluimen