Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-02-22 06h53
Antwoorden: 503 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De babbelhoek is netjes verlucht dus veilig. Veel plezier.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedemorgen,
we gaan verder in deze babbelhoek.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-maart/td-p/119465
Tot daar!
Zoals je mij al kent en dus zal weten ben ik geen ochtend mens hé 🙂
Maar ja dat is nu het nadeel van de week de nachten te werken en dan probeer je het weekend een beetje 'normaal' ritme te doen omdat de vriend ook thuis is maar dat lukt dan niet.
Dat is ook normaal natuurlijk aangezien ik een ander ritme heb maar ja denk dat het binnenkort gewoon zo is dat ik de nachten wakker blijf zoals in de werk week. Jammer maar helaas want zo kan ik niet elke zaterdag op staan.
Slaap drie of vier uur dat is ook veel te weinig en je weet dat ik er meer nodig heb.
Beterschap , dank u , ja deze avatar is meer voor mij geschikt , dank u voor het compliment .
Groeten,
bigM
@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 @Elketje81 een goedemiddag maar natuurlijk ook voor alle andere.
@Tinneke2 ben net pas wakker dus had het echt nodig gisteren was dus te vroeg op en een te lange dag. Maar ja heb hem door staan tot en met deze ochtend maar heb goed geslapen.
@Anonymous fijn weekend !!!
Voor de rest niks te vermelden dus ik zeg iedereen een fijne dag verder en een fijne avond.
@patrick2 Geeft je deugd gedaan dat goed slapen mocht ook hè . Na zo een zware werken dag . Uren wakker , je doet het toch . En nu kan je toch even genieten van een beetje weekend al is het maar kort .
Maar dat lukt u natuurlijk. Bij deze geniet 😊 hier begint het stilletjes aan frisser te worden . Maar het was een leuke aangename dag .
fijne avond groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt