annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand februari.

Topic gestart op: 01-02-22 06h53

Antwoorden: 503 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand februari.

OPGELOST

Febr.jpg

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De babbelhoek is netjes verlucht dus veilig. Veel plezier.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen,

we gaan verder in deze babbelhoek.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-maart/td-p/119465

Tot daar!

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

503 ANTWOORDEN 503
Josette
Wijze
Wijze

@patrick2  je moet maar denken ochtend stond heeft goud in de mond.

Heerlijk is dat alles rustig de radio op.

Geniet straks van je etentje.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Josette 

Zoals je mij al kent en dus zal weten ben ik geen ochtend mens hé 🙂 

Maar ja dat is nu het nadeel van de week de nachten te werken en dan probeer je het weekend een beetje 'normaal' ritme te doen omdat de vriend ook thuis is maar dat lukt dan niet. 

Dat is ook normaal natuurlijk aangezien ik een ander ritme heb maar ja denk dat het binnenkort gewoon zo is dat ik de nachten wakker blijf zoals in de werk week. Jammer maar helaas want zo kan ik niet elke zaterdag op staan. 

Slaap drie of vier uur dat is ook veel te weinig en je weet dat ik er meer nodig heb. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Anonymous
Niet van toepassing

@Tinneke2 

Beterschap , dank u , ja deze avatar is meer voor mij geschikt , dank u voor het compliment .

Groeten,

bigM

patrick2
Wijze
Wijze

@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 @Elketje81 een goedemiddag maar natuurlijk ook voor alle andere. 

@Tinneke2 ben net pas wakker dus had het echt nodig gisteren was dus te vroeg op en een te lange dag. Maar ja heb hem door staan tot en met deze ochtend maar heb goed geslapen. 

@Anonymous fijn weekend !!! 

Voor de rest niks te vermelden dus ik zeg iedereen een fijne dag verder en een fijne avond.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 Geeft je deugd gedaan dat goed slapen mocht ook hè . Na zo een zware werken dag . Uren  wakker , je doet het toch . En nu kan je toch even genieten van een beetje weekend al is het maar kort . 
Maar dat lukt u natuurlijk. Bij deze geniet 😊 hier begint het stilletjes aan frisser te worden . Maar het was een leuke aangename dag . 
fijne avond groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Leden met de meeste pluimen