Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-02-22 06h53
Antwoorden: 503 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De babbelhoek is netjes verlucht dus veilig. Veel plezier.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedemorgen,
we gaan verder in deze babbelhoek.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-maart/td-p/119465
Tot daar!
Ja het weekend is kort maar ja geen probleem kan beter werken dan thuis blijven thuis verdien ik niks 🙂
Morgen nog bezoek uit onze bubbel dus ook weer eens gezellig. Voor de rest niks anders doen dan thuis te blijven want ben nog moe. Het waren toch 19 uur dat ik al wakker was toen ik mijn bed in ging.
Normaal sta ik op vrijdag om 13 / 13:30 uur op maar ja gisteren ook al dat trok ik toch niet hoor.
@patrick2 Kan dat goed geloven ,dat je nog moe bent . Rust nog maar En geniet van je avond . Ik kruip er toch weer vroeg in . Als mijn vriendin mij gebeld geeft hangt er vanaf , want we hebben elkaar ook al een tijdje niet meer gehoord en als we aan de praat geraken ,blijven we maar doorbabbelen 🤣.
Op tijd in je bedje zal ook goed doen .
fijne avond en knuffel.
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Anonymous Heel graag gedaan ,vind ik ook . Bedankt komt goed . Gaat al veel beter weer .
fijne avond groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt ! xx❤️🍀
Tot lees iedereen.
Groeten,
bigMODDER
@Anonymous Mooie avatar trouwens stoer en oprecht , sterk 💪 vrolijke kerel . 🤩
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt