Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-02-22 06h53
Antwoorden: 503 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De babbelhoek is netjes verlucht dus veilig. Veel plezier.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedemorgen,
we gaan verder in deze babbelhoek.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-maart/td-p/119465
Tot daar!
Bij deze iedereen een fijn weekend gewenst.
Groeten,
bigMODDER
@Anonymous Fijn weekend geniet nog vandaag van het zonnetje . Ga nu even rusten . Vannacht niet al te goed geweest iets verkeerd gegeten ,maar nu gaat het al wat beter .
groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Bedankt @Anonymous, Voor u ook!
Ik dank u .
Groeten,
bigM
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @Elketje81 en alle binnenkomers en medelezers,
Goedemorgen,
@Josette Misschien klopt het maar voor de moment heb ik geen keus . Ze hebben mijn hulp sterk nodig en ik hou mijn huisje graag netjes .
Vandaag mag ik na maanden eindelijk naar de kapper gaan ,want ze is genezen ❤️🩹.Tijd voor mezelf en ik ga er van genieten .
@Elketje81 Het is hele zware chemotherapie dat ze krijgt en dat is nog maar een begin daarna wacht haar nog bestraling . We gaan niets vooruit lopen en wachten wel hoe ze zich gaat voelen . Positief zijn help nu voor haar nu ze zich goed voelt . Ze kijkt op de terug komst van haar zonen van hun reis .
Hier schijnt de zon al terug heerlijk .
fijne dag .
ik ga genieten en relaxen 😎 vandaag .
groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt