Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-02-22 06h53
Antwoorden: 503 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De babbelhoek is netjes verlucht dus veilig. Veel plezier.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedemorgen,
we gaan verder in deze babbelhoek.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-maart/td-p/119465
Tot daar!
@Elketje81 Soms krijg je mails die niet kloppen heb ook al soortelijke mails gekregen en klopte ook niet . Je moet kijken in je app van My Orange als het daar niet aangeduid staat heb je de badge niet . Gewoon negeren voorlopig. Je komt er wel . Fijne avond . Toi toi . Mensen maken nu eenmaal fouten zal een misverstand zijn .😉
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Tinneke2 zal het wel zien, duurt toch altijd wel wat eer de nieuwe badges verschijnen
Voor Aspirant Sjamaan is het wel wat vroeg voor 138 berichten. Hier ga je toch nog een heleboel voor moeten posten om die rang te bereiken. En niet enkel zomaar posten hé dat wil zeggen hier en daar toch goede hulp kunnen bieden om die rang te kunnen halen 🙂
@patrick2 dan zal orange me een verkeerde mail gestuurd hebben, want op 27 januari kreeg ik een mail dat ik een nieuwe rang had verdient, de aspirant sjamaan... Heb de mail nu nog eens gecheckt
@Elketje81 schreef:
@patrick2 dan zal orange me een verkeerde mail gestuurd hebben, want op 27 januari kreeg ik een mail dat ik een nieuwe rang had verdient, de aspirant sjamaan... Heb de mail nu nog eens gecheckt
Heb je heel goed gekeken? Staat er niet Aspirant Genezer?