Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-02-22 06h53
Antwoorden: 503 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De babbelhoek is netjes verlucht dus veilig. Veel plezier.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedemorgen,
we gaan verder in deze babbelhoek.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-maart/td-p/119465
Tot daar!
Er is inderdaad ergens iets verkeerd uitgegaan blijkbaar want het klopt niet. Zelf zat ik er al twee jaar op hier en was nog geen Sjamaan. Iets langer dan twee jaar heb ik er over gedaan om Sjamaan te worden dus in dat eventjes tijd dat jij er bent zou erg vlug zijn.
Dus zou die mail beschouwen als verkeerd verstuurd wat kan gebeuren. Heb hier nog gelezen vorige week of de week er voor dat er een verkeerde mail was uitgegaan naar andere tribers. Ik ontvang deze mails niet want heb dat uitgezet.
Reden is dat ik anders elke dag een overvolle mail box heb en dat is niet mijn bedoeling 🙂
@patrick2 ben hier ook al een tijd lid, maar als ik een tijdje niks stuur vergeet ik steeds hoe het hier weer noemt. Zal dan nog wat moeten wachten of mijn 3 nieuwe badges
Je bent hier twee jaar lid dat klopt , heb eens gekeken op je profiel. Maar je moet ook heel veel posts hebben en geen 138 zoals je nu hebt. Het is niet enkel je jaren dat je actief bent maar vooral je aantal posts die je maakt , en dan wil zinnige posts natuurlijk. Lees de uitleg eens die ik al gemaakt heb in de tips & tricks over de badges te verdienen.
Er zijn hier mensen geweest die dacht ik schrijf lucht of een ? en ik kom zo wel aan mijn posts maar niks is minder waar. Die posts worden gewoon verwijderd en begin je weer op 0 helaas.
Als jij hier elke dag bent maar je schrijft eens per maand iets dan duren 1500 posts of meer zelfs wel erg lang hé.
@patrick2 zal eens kijken. En ja dat zijn nog heel veel berichten dat ik dan nog met sturen. Maar bv iemand tips geven zal ik al niet kunnen, heb een kort geheucen, dus zou dan alles moeten beginnen op te schrijven...
Tips geven is misschien weer iets anders maar misschien kan je wel iemand helpen hier waar je bepaalde dingen van weet. Bijvoorbeeld als iemand problemen heeft met zijn gsm en jij hebt dat ook gehad dan zou je die wel raad kunnen geven. Dat kan dus zijn hoe jij je probleem toen hebt opgelost , en dat was jou oplossing , dat kun je dan doorgeven aan iemand met hetzelfde probleem.
Zal niet altijd de oplossing zijn maar je hebt dan wel je steentje bijgedragen. Kan goed zijn dat er een andere oplossing nodig is maar goed dat weet je op dat moment ook niet , wij ook niet.
Je kan altijd maar proberen en je moet niet technisch zijn om hier te kunnen helpen. Er zijn erbij die nog technischer zijn dan ik zelf ok dat is dan zo en dat is niet erg. Kan enkel maar proberen te helpen zoals iedereen.