annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand februari.

Topic gestart op: 01-02-22 06h53

Antwoorden: 503 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand februari.

OPGELOST

Febr.jpg

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De babbelhoek is netjes verlucht dus veilig. Veel plezier.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen,

we gaan verder in deze babbelhoek.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-maart/td-p/119465

Tot daar!

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

503 ANTWOORDEN 503
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Anonymouspas op dat je niet weg waait van de wind 💨,want ze is weer goed bezig . Af en toe komt zonnetje even gluren 👀. Maar om al buiten in de tuin te werken nog ietsepietsie te koud . 
fijn weekend xx

tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt!

Elketje81
Gewaardeerde genezer

Fijne vrijdag iedereen!

Denk dat het hier vandaag een onesie dag zal worden met dit slechte weer. Straks beginnen met een boek te lezen en in de late namiddag wat netflix kijken. Heb hier gisteren opgeruimd dus het weekend kan beginnen 

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @MustafaY @Elketje81 @Sveke @david41 @Heidi2 @Anonymous en alle binnenkomers en medelezers en nieuwelingen.

Goedemorgen ,

Het lijkt naar mate je ouder wordt je steeds meer verlangd naar elkaar ,je familie broer ,zussen … 

De wind hoor ik weer behoorlijk rond het huis waaien . 
Het is rustig op de baan . Mist trekt hier stilaan op . 
Vandaag boodschappen doen voor mijn nieuwe diepvriezer. Eerst 4 uurtjes instellen en dan yes mag er gerief in . Natuurlijk mijn vers gemaakte soepen ook . Hihi . 
Ben benieuwd. En ijsmaker ook . 
zo lieve mensen voor wie het weekend nu begint wens ik je al vast een heel fijn weekend.

Misschien krijgen we eens het zonnetje te zien ? Hopen mag hè 🤣

fijne aangename dag 👋 

tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt!

Josette
Wijze
Wijze

Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @MustafaY 

en alle meelezers en nieuwe binnenkomers een goedemorgen.

Maak er een fijne vrijdag van, voor @patrick2 fijn weekend.

patrick2
Wijze
Wijze

@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 een goedemorgen . Voor de andere ook een goedemorgen. 

@Josette dank je wel dat zeker lukken die heerlijke vrije dag. Lekker kacheltje aan want buiten is toch maar grove wind dus blijf ook heerlijk binnen. Straks mijn serie verder kijken. 

Voor de rest niet veel te vermelden dus iedereen een fijne middag verder en anders een fijne avond. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Leden met de meeste pluimen