annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand februari.

Topic gestart op: 01-02-22 06h53

Antwoorden: 503 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand februari.

OPGELOST

Febr.jpg

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De babbelhoek is netjes verlucht dus veilig. Veel plezier.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen,

we gaan verder in deze babbelhoek.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-maart/td-p/119465

Tot daar!

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

503 ANTWOORDEN 503
Elketje81
Gewaardeerde genezer

@Tinneke2 ze is volgende week donderdag 2 jaar dood. De tweede keer dat ze **bleep** had gaven ze haar nog maar 2 jaar (had toen uitzaaiing in de longen, daarna een hersentumor en botkanker er nog bij), maar ze heeft er nog 4 jaar van gemaakt. Ze bleef altijd positief, ook al ging het op het einde slecht met haar.

En eind maart is mijn pa al 3 jaar dood. Hartinfarct gekregen, mijn ma was toen al palliatief en lag beneden in een ziekenhuisbed. 

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Elketje81 Och jeetje sorry 😢 wat heb jij ook een nare tijd achter de rug lieverd .

Het is de rotste ziekte dat er bestaat ,mijn andere zus geeft Beenhakker gehad is nu genezen ❤️‍🩹,maar het kan terug komen . Iedere keer als ze op onderzoek gaat wachten we bang af . En nu mijn andere zus bij haar zit het momenteel echt niet goed ,de bacterie wil maar niet weg en ze krijgt al zware antibiotica.vandaag wordt het weer afwachten of de operatie door zal gaan voor klaarmaken van de chemotherapie. . Maar we blijven hopen 🤞. En positief denken . Hier keer je dat met  je vrienden. 
Hoop echt dat je beter zal voelen ooit er komt een tijd . Ik kan het weten want heb al heel veel watertjes door zwommen . Met vallen en opstaan van kinds been af . Heel veel sterkte met je verlies uit de grond van mijn hart . Ook al is het al een tijd geleden denk aan de mooie herinneringen die je samen had . Fijne avond en 🙏 voor je verhaal . Samen delen samen 😪en troosten.

groetjes tinneke2/en denk er aan speciaal voor jou /wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt!

Elketje81
Gewaardeerde genezer

@Tinneke2 dat is het leven he. Mijn ouders woonden bij mij in dus toen mijn pa plots stierf was ik er altijd voor mijn ma.

Ja klopt is een rotziekte. Iedere keer als ze op controle moest zaten we altijd met een bang hart af te wachten. Toen ze herviel hebben ze geen operatie meer gedaan. Hopen en positief denken is het beste wat je kan doen en haar zoveel mogelijk steunen. 

Ja heb ook al wat watertjes doorzwommen. Op mijn 8,5 een zwaar ongeluk cehad waardoor mijn rechterkant verlamd is, moest dus alles links aanleren en moest alles opnieuw leren (praten, lezen, schrijven, zitten, stappen,...). Maar blijf altijd positief, er zijn ergere dingen

En koester de mooie momenten dat ik met mijn ouders heb gehad.

Door corona zie ik nu niet veel mensen, maar heb veel hulp aan mijn zus, tante en vrienden die ik af en toe zie.

Nog een heel fijne avond

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Elketje81 Fijne avond en tot morgen rust goed . Ik hoor je zeker morgen .  Helpt om elkaar te steunen ,je hebt het ook niet gemakkelijk gehad . Dikke proficiat. Dat je zo vooruit kijkt en sterk  bent . Zal daar zeker  zeker aan denken als ik wat douw ben hoe sterk je mij bent Dank 🙏 voor je moed en kracht . 

96B7E065-B7EA-460B-8721-FF200DFA5237.jpeg

tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt!

0 pluimen
Elketje81
Gewaardeerde genezer

@Tinneke2 voor jou ook een fijne avond!

Positief zijn is het beste medicijn, de moed niet laren zakken ook al heb je een mindere dag.

Tot morgen alvast. 

Ga nog wat Chicago med kijken op netflix 

Leden met de meeste pluimen