annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand februari.

Topic gestart op: 01-02-22 06h53

Antwoorden: 503 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand februari.

OPGELOST

Febr.jpg

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De babbelhoek is netjes verlucht dus veilig. Veel plezier.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen,

we gaan verder in deze babbelhoek.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-maart/td-p/119465

Tot daar!

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

503 ANTWOORDEN 503
Josette
Wijze
Wijze

@patrick2 neen helemaal nergens géén last van, gelukkig maar.

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 @Josette Heb mijn tweede prik verleden jaar al gekregen en voor mij is het ook genoeg geweest. Ben al meer ziek geweest heel veel vermoeidheid en spierpijnen en de ene verkoudheid na de andere . Nooit gehad . Een griep spuit  haal ik me zelfs ook niet meer . Meer ziek 🤧. Pff 

Heb me al warmpjes in de zetel geïnstalleerd en kruip er vroeg in . 
@Elketje81 Mijn pakje is toegekomen op het ander wacht ik al 4 dagen en nog niets . Ze laten op zich wachten . 
Fijne avond iedereen 

doei 👋 

tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer 

Elketje81
Gewaardeerde genezer

@Tinneke2 hier was mijn pakket rond 15u30 geleverd. Oei hadden ze een datum vermeld wanneer het geleverd ging worden? Anders moet je eens een mail sturen.

Deze voormiddag heb ik naar de dakwerker gebeld of hij al wist om hoe laat hij ging komen. Moest nog naar de firma bellen waarvoor hij in onderaanneming werkt, die geven de planning en hij gng iets laten horen. Niemand gehoord of gezien. In de late namiddag nog paar keer proberen te belken maar nam niet op. Moet morgen naar de kinesist en heb een afspraak in het ziekenhuis morgennamiddag, wedden dat ze hier dan zullen staan... En vrijdagochtend moet ik naar de dokter... 

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Elketje81 Heb zelf gebeld naar Nederland daar wisten ze van toeten nog blazen . Uiteindelijk heb ik het telefoonnummer gevonden kon ik deze morgen bellen . En ja hoor het ligt al in een afhaal station terwijl ik madam betaald heb om het bij mij thuis 🏠 te laten komen . 
Heb me deze keer niet laten doen en ze gaat de kosten van teveel aangerekend terug storten . 
Eerlijn duurt het langs vind ik . 
Mag nu een heel eind rijden om af te halen . 

Mijn eerste pakje gisteren correct toegekomen .Het andere pakje 📦 (envelop pakket ) van Bpost wacht ik al 6 maand en ze vinden het niet . Er gaat heel veel verloren . Alles gedaan ervoor . Ook de verkoopster . 
Tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt wat 

Elketje81
Gewaardeerde genezer

@Tinneke2 al een geluk dat ze het teveel betaalde bedrag heeft teruggestort!

Heb zo ook pakketjes dat nooit zijn toegekomen. Is niet leuk natuurlijk.

Heb me vandaag een sanseveria meegebracht van in ah, heb ik toch geen bloempot die er groot genoeg voor id. Dan maar 1 besteld bij onze goede vriend bol... 

Leden met de meeste pluimen