Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-02-22 06h53
Antwoorden: 503 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De babbelhoek is netjes verlucht dus veilig. Veel plezier.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedemorgen,
we gaan verder in deze babbelhoek.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-maart/td-p/119465
Tot daar!
@Tinneke2 enkel iets om plantjes in te zetten. Kan zijn dat we binnenkort ook terug op de rommelmarkt gaan staan.
@patrick2 @Josette @Anonymous @Elketje81 @Cdt24801 en binnenkomers en alle medelezers
Goedemorgen, Hier geeft het flink gevroren jeetje . Wat een ander weertje dan gisteren en de vorige dagen . Maar zonnetje komt er weer stilletjes aan door .
@patrick2 Zo vroeg uit amai ! Dat hou je je niet lang uit . Het is moeilijk om je aan te passen in het weekend zoals je schrijft !
Ergens zal je toch moeten meer uurtjes slapen 🛌 en inderdaad zoeken naar een beter ritme . Dat komt wel , straks beentjes strekken en lekker eten gezellig samen zijn. Lekker onderonsje tussen vrienden .
Ben net aan de koffie ☕️ heerlijk geslapen 🛌. Wat wil ik nog meer na lange tijd niet een keer wakker geworden. En hier staat de radio al op 😉 maar niet te luid opletten voor de buur .
Vogeltjes zaten al te wachten op nootjes in de bomen. Eten lekker alles op alles bijgevuld zo kunnen ze weer verder .
vandaag beetje opruimen ,want deze week komen ze een kast halen die verkocht is . Toch positief nieuws 🗞.
fijne zonnige dag geniet allemaal van jullie dagje wees voorzichtig toch op de baan want hier en daar is het wel glad .
fijne heerlijke groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 🍀
Heb alles bij elkaar vier uurtjes geslapen en dat is te weinig , voor mij toch. Maar ja het is niet anders denk dat het of wennen wordt of moet zeggen ga de nachten opblijven. Maar dat laatste is ook niet altijd een optie want heb nog een partner en je wil toch ook eens samen zijn. Daarnaast doet die boven ook nog eens wat poetsen en zo of is daar bezig en als ik dan overdag slaap gaat dat niet.
Al met al tot nu toe is het een miserie met het slapen in de weekenden sinds ik de nachten ben gaan werken. De werkdagen zelf zijn geen probleem dat is werken thuis komen en slapen en opstaan. Dan heb ik mijn 8 uur slaap wel.