annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand februari.

Topic gestart op: 01-02-22 06h53

Antwoorden: 503 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand februari.

OPGELOST

Febr.jpg

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De babbelhoek is netjes verlucht dus veilig. Veel plezier.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen,

we gaan verder in deze babbelhoek.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-maart/td-p/119465

Tot daar!

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

503 ANTWOORDEN 503
Elketje81
Gewaardeerde genezer

@Tinneke2 enkel iets om plantjes in te zetten. Kan zijn dat we binnenkort ook terug op de rommelmarkt gaan staan. 

Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 

alle nieuwe binnenkomers en meelezers een goedemorgen.

Wat een nacht, Maak er een fijne zondag van.

patrick2
Wijze
Wijze

@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 een goedemorgen. Ook voor alle andere een goedemorgen. 

@Josette heb je zo slecht geslapen ? Ik heb daarin tegen heel goed geslapen nu opgestaan en straks nog wat slapen. 

Voor de rest voor iedereen een fijne dag vandaag. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 @Josette @Anonymous @Elketje81 @Cdt24801 en binnenkomers en alle medelezers 

Goedemorgen, Hier geeft het flink gevroren jeetje . Wat een ander weertje dan gisteren en de vorige dagen . Maar zonnetje komt er weer stilletjes aan door .

@patrick2 Zo vroeg uit amai ! Dat hou je je niet lang uit . Het is moeilijk om je aan te passen in het weekend zoals je schrijft !

Ergens zal je toch moeten meer uurtjes slapen 🛌 en inderdaad zoeken naar een beter ritme . Dat komt wel , straks beentjes strekken en lekker eten gezellig samen zijn. Lekker onderonsje tussen vrienden .

Ben net aan de koffie ️ heerlijk geslapen 🛌. Wat wil ik nog meer na lange tijd niet een keer wakker geworden. En hier staat  de radio al op 😉 maar niet te luid opletten voor de buur . 

Vogeltjes zaten al te wachten op nootjes in de bomen. Eten lekker alles op alles bijgevuld zo kunnen ze weer verder .

vandaag beetje opruimen ,want deze week komen ze een kast halen die verkocht is . Toch positief nieuws 🗞

fijne zonnige dag geniet allemaal van jullie dagje wees voorzichtig toch op de baan want hier en daar is het wel glad . 
fijne heerlijke groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 🍀

patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2 

Heb alles bij elkaar vier uurtjes geslapen en dat is te weinig , voor mij toch. Maar ja het is niet anders denk dat het of wennen wordt of moet zeggen ga de nachten opblijven. Maar dat laatste is ook niet altijd een optie want heb nog een partner en je wil toch ook eens samen zijn. Daarnaast doet die boven ook nog eens wat poetsen en zo of is daar bezig en als ik dan overdag slaap gaat dat niet. 

Al met al tot nu toe is het een miserie met het slapen in de weekenden sinds ik de nachten ben gaan werken. De werkdagen zelf zijn geen probleem dat is werken thuis komen en slapen en opstaan. Dan heb ik mijn 8 uur slaap wel. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Leden met de meeste pluimen