annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand februari.

Topic gestart op: 01-02-22 06h53

Antwoorden: 503 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand februari.

OPGELOST

Febr.jpg

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De babbelhoek is netjes verlucht dus veilig. Veel plezier.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen,

we gaan verder in deze babbelhoek.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-maart/td-p/119465

Tot daar!

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

503 ANTWOORDEN 503
Elketje81
Gewaardeerde genezer

@patrick2 lol als ik iets heb opgelost of iemand me een tip heeft gegeven moet ik dat noteren, want heb echt een heel kort geheugen door een ongeluk in mijn kindertijd. Kan soms zijn dat ik naar boven om iets omga maar tegen dat ik daar ben weet ik niet meer wat ik kwam doen. Kan dan soms uren duren eer ik weet wat ik moest doen... 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Elketje81 

Dat is toch niet zo erg het is al erg genoeg dat je zo een kort geheugen hebt door bepaalde dingen in het verleden. Dat is voor niemand wenselijk en al vervelend genoeg. 

Je kan maar doen wat voor jezelf haalbaar is en er is niemand die hier iets verplicht. Je kan doen wat er in jou mars ligt en meer kan je niet doen toch..... 

Iedereen draagt op zijn eigen manier een steentje bij zo zie ik het maar. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Elketje81
Gewaardeerde genezer

@patrick2 dat is waar. Mijn specialiteit is vooral tetteren. En aangezien ik hier veel alleen ben doe ik dat hier nu in de groep 😂

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Elketje81 

Dat was me nog niet opgevallen ....🤣

Tetteren is ook een bezigheid en zeker nu met al die Corona toestanden , ja een mens moet zich toch ergens amuseren denk ik en zeker die nu maar alleen zijn. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Elketje81
Gewaardeerde genezer

@patrick2 loooool ale daar verschiet ik nu van dat je dat nog niet is opgevallen 😂😂😂

Ja wat moet nu mens anders doen he. Ga 2 keer bij de kinesist en tante en zus springen 1 keer in de week binnen, dus zie af en toe nog wat volk...

En met dat slechte weer brengt kuisen niet veel op met 2 honden hier in huis die met hun natte poten binnenkomen. Dus hou ik me hier wat bezig met tetteren en netflix kijken in de late namiddag

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen