Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-02-22 06h53
Antwoorden: 503 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De babbelhoek is netjes verlucht dus veilig. Veel plezier.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedemorgen,
we gaan verder in deze babbelhoek.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-maart/td-p/119465
Tot daar!
@patrick2 nog niks terug gelezen.
AH vind ik persoonlijke een hele fijne winkel meestal
gaan we daar naartoe als we met de camper in Nederland toeren.
Winkel ze.
Idd @Josette een hele fijne winkel. In Sint kruiden dit er ook eentje enkel is die kleiner dus gaan we maar naar de grote. Heb wel gemerkt dat deze soms wat duurder is dan onze eigen winkels maar dat kan ook een gedachten zijn.
Nu nog eens zien of we hier in de stad een Jumbo en AH krijgen want ze zijn er over bezig dat er eentje zouden moeten krijgen.
Reden waarom je berichten krijgt is omdat iemand je vernoemd , zoals ik daarnet , dan krijg je een mail enz ..
Zal er rekening mee houden dat ik u niet meer vernoem in men berichten.
Groeten,
bigM
@Anonymous Mij mag je altijd vernoemen . ☺️ Vandaag voel ik mij super goed 😊 want wie komt er gluren 👀 ja ja mijn vriendinnetje het zonnetje schijnt hier heerlijk .
kan ik eens genieten van het buiten gaan met de nodige voorzorgen nog altijd .
Lees ook dat we ons eigen eitjes niet meer gaan mogen eten pff blijf die eten ze 🥚 . Met al hun gezever over hun normen . Straks mag niets meer ,geen kippen 🐓 houden . Waar zijn ze mee bezig ?. Geen groenten uit de moestuin willen ze ook in heel Vlaanderen afschaffen . 😡
Dat allemaal volgens de Europese norm …
Mijn ouders kweken al heel hun leven groenten en fruit en hebben dieren in de wei . En zet hun werk met mijn broertje verder al enkele jaren . Eigen kweek veel lekkerder .
Ga nog wat verder doen
fijne weekend .xxHele fijne groetjes
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt .
@Tinneke2 ja, eigen kweek is veel lekkerder dan die dat je van in de winkel koopt.