Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-02-24 05h14
Antwoorden: 144 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan hier verder met babbelen.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-maart/td-p/157175
Aan allen, @Tinneke2 , @Josette , @patrick2 en al de anderen die hier regelmatig aanwezig, een goede avond gewenst 😉
Vandaag de moto van stal gehaald en een zalig toerke gedaan. Was prima weer voor de moto.
Sorry @Josette , ik weet dat dit geen goed nieuws is voor u ... Het is inderdaad uitzonderlijk zacht voor midden februari te zijn ...🤔
@Josette @patrick2 @Cdt24801 En alle andere medelezers
Goedemorgen ,
@Josette Hier 👈 is het tot nu toe zeer bewolkt 🌫️, eerst zien en dan geloven dat het 17 graden zal worden . 😉
Vandaag ga ik ook wat proberen te poetsen wat ik kan maar rustig aan. En de rest blijft maar mooi liggen , want mijn hand doet nog steeds pijn. 😣. Gisteren eten gehaald te voet 🦶 voor de vogeltjes . En wat gesport . Heb ik mijn hand 🤚 niet voor nodig .
En eventueel wat onkruid uitdoen met een hand .uit mijn potten .
verder een fijne dag tinneke2/wat je in je hart draagt geraakt je nooit meer kwijt
@patrick2 Bij ons bleef het bewolkt 🌫️ maar wel aangenaam om te wandelen met in de voormiddag heb ik wel al mijn living gepoetst en dan ben ik er mee gestopt . In stad 🌃 zijn ze volop met de voorbereidingen begonnen voor de carnaval maar heb daar absoluut geen interesse voor . Al dat lawaai daar ben ik niet voor . @Josette En weer hebben ze op mijn stoep 🐕 poep 💩 achter gelaten . Ben het echt beu . Heb een affiche gehangen . Met ( ik zie graag je hond maar niet zijn **bleep** 💩) Vorige keer geeft het geholpen . Daarstraks heb ik nog een betrapt op de kiezels en eens ferm zijn zaligheid gegeven . En een rolletje zakjes gegeven .
jeetje 🙄 . Hij viel precies uit de lucht 🌌 toen ik hem dat zei .
Nu ga ik iets eten en met de benen omhoog want heb er 7 km op zitten en ben kapot . @patrick2 Werk ze uw laatste nacht en tot morgen .
tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 en alle anderen
die komen meelezen, of iets willen schrijven een goedemorgen.
Het is verdorie 13° op naar de 17° in de schaduw en dat in
de maand februari hartje winter zeggen ze dan.
Allez de donderdag we zullen maar aan de poets gaan.
Fijne dag iedereen.