annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand februari.

Topic gestart op: 01-02-24 05h14

Antwoorden: 144 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand februari.

OPGELOST

 

 

                              Febr.jpg

 

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

We gaan hier verder met babbelen.

 

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-maart/td-p/157175

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

144 ANTWOORDEN 144
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801  En alle andere medelezers, 

Goedemorgen 

@Josette  Het is zeer goed gelukt hoor .Amai voor hun is het feestje 🥳 heel erg tegengevallen, het eten was niet lekker en vrij duur 🫰 voor wat ze kregen . Iedereen vroeg naar mij en mijn moeke je geeft duidelijk vermeld dat ik niet uitgenodigd ben door de persoon 🧍‍♀️ die het georganiseerd had . De papa 👨 was er niet blij mee , lukraak maar iets kiezen zou werkt het niet .  Niemand wist van niets wat het eten ging zijn . 
Het weer is hier bewolkt 🌫️ . En de werken zijn nog volop bezig . 
vandaag zie ik wel wat ik ga doen zeker en vast wat rustig houden . 
fijne dag 👋 iedereen tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Josette
Wijze
Wijze

@Tinneke2  dat is de straf van Jezeke. 😅

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette Ge moogt gerust zijn amai , Madame dacht dat ze het alleen kon . Maar kijk nu weet ze dat voor de volgende keer . Zal een goede les zijn en iedereen weet nu waarom ik er niet aanwezig was . Terwijl ik zo voor haar mama gezorgd heb , ook toen ze ziek lag. Blijkbaar allemaal vergeten . Maar ach trek het mij niet aan ze . Ben ergens wel blij als het eten zo slecht 🙅 was . En gelukkig 🍀 is mijn vake ook thuis 🏠 gebleven . Stoofvlees was bijna puree en dan wat rouwe groenten sla en geraspte wortelen en dat met gewoon brood 🍞 per man 50 euro 💶 en dan nog drank apart 2 glaasjes 16 euro 💶 en als ze nog dorst hadden nog bij betalen 💰 echt hilarisch 🤣. En geen dessert 🍨 inbegrepen . Pff . Vind dat goed verdiend per persoon 🧍 met kinderen bij . Dat x20 goed verdiend en er was nog een familie en veel lawaai maar die hadden iets anders besteld. Mijn moeke zei veel lekkerder. . Voor deze prijs kan je veel lekkerder gaan eten ergens anders 😉Nu ga ik wat rusten want ben vrij moe 😥 .Heel slechte nacht gehad en zeer weinig geslapen 🛌 van het lawaai . 
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 en alle andere een goedemiddag. 

De kop is er af het begin van de week. 

Heb niet veel te vertellen dus zeg ik allen een fijne dag verder. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2  en alle anderen

die komen meelezen, of iets willen schrijven een goedemorgen. 

@Tinneke2 inderdaad naast je neerleggen las dat lukt.

Voor allen een fijne maandag.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen