Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-02-24 05h14
Antwoorden: 144 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan hier verder met babbelen.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-maart/td-p/157175
@Josette @patrick2 @Cdt24801 En alle andere medelezers,
Goedemorgen
@Josette Het is zeer goed gelukt hoor .Amai voor hun is het feestje 🥳 heel erg tegengevallen, het eten was niet lekker en vrij duur 🫰 voor wat ze kregen . Iedereen vroeg naar mij en mijn moeke je geeft duidelijk vermeld dat ik niet uitgenodigd ben door de persoon 🧍♀️ die het georganiseerd had . De papa 👨 was er niet blij mee , lukraak maar iets kiezen zou werkt het niet . Niemand wist van niets wat het eten ging zijn .
Het weer is hier bewolkt 🌫️ . En de werken zijn nog volop bezig .
vandaag zie ik wel wat ik ga doen zeker en vast wat rustig houden .
fijne dag 👋 iedereen tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette Ge moogt gerust zijn amai , Madame dacht dat ze het alleen kon . Maar kijk nu weet ze dat voor de volgende keer . Zal een goede les zijn en iedereen weet nu waarom ik er niet aanwezig was . Terwijl ik zo voor haar mama gezorgd heb , ook toen ze ziek lag. Blijkbaar allemaal vergeten . Maar ach trek het mij niet aan ze . Ben ergens wel blij als het eten zo slecht 🙅 was . En gelukkig 🍀 is mijn vake ook thuis 🏠 gebleven . Stoofvlees was bijna puree en dan wat rouwe groenten sla en geraspte wortelen en dat met gewoon brood 🍞 per man 50 euro 💶 en dan nog drank apart 2 glaasjes 16 euro 💶 en als ze nog dorst hadden nog bij betalen 💰 echt hilarisch 🤣. En geen dessert 🍨 inbegrepen . Pff . Vind dat goed verdiend per persoon 🧍 met kinderen bij . Dat x20 goed verdiend en er was nog een familie en veel lawaai maar die hadden iets anders besteld. Mijn moeke zei veel lekkerder. . Voor deze prijs kan je veel lekkerder gaan eten ergens anders 😉Nu ga ik wat rusten want ben vrij moe 😥 .Heel slechte nacht gehad en zeer weinig geslapen 🛌 van het lawaai .
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 en alle anderen
die komen meelezen, of iets willen schrijven een goedemorgen.
@Tinneke2 inderdaad naast je neerleggen las dat lukt.
Voor allen een fijne maandag.