annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand februari.

Topic gestart op: 01-02-24 05h14

Antwoorden: 144 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand februari.

OPGELOST

 

 

                              Febr.jpg

 

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

We gaan hier verder met babbelen.

 

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-maart/td-p/157175

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

144 ANTWOORDEN 144
Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801   oei weeral kosten, succes.

Inderdaad Douglas ook een beetje miezer gehad op de vélo.

@Tinneke2  geniet ervan.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Josette  en @patrick2  en ook alle anderen natuurlijk,

Ja, het heeft alweer centen gekost. Buiten het standaard onderhoud (dat ook al niet meer goedkoop is) bleek een van de spiraalveren van de ophanging achteraan gebroken en de voorste remmen (schijven en blokken) bleken versleten.

Ik heb  één geluk: het is een Ford en geen BMW of Mercedes .... Dat scheelt een heel stuk op de factuur ... 😋

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

@Cdt24801 

Ja als ik ff ga kost dat direct stukken van mensen maar een Ford is idd wel iets goedkoper. maar goed neemt niet weg goedkoop is het niet en het kost je ook weer veel centen die je misschien aan andere leukere dingen kon uitgeven. Maar nu ben je wel weer ff gesteld lijkt me. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Josette
Wijze
Wijze

ojeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee , @Cdt24801  en niks gevoeld?

Ja als je een moto gewoon bent hahahaha.

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Josette  schreef:

ojeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee , @Cdt24801  en niks gevoeld?

... knip ...

 


Gevoeld niet, gehoord wel. Ik had al meegegeven aan de mecanieker om buiten het onderhoud ook eens de ophanging rechts achter na te kijken omdat ik dikwijls een klop-geluidje hoorde wanneer ik over een verkeersbult (en dergelijke obstakels) reed. Maar voelen deed ik niks, de auto reed heel normaal en stabiel, ook op autobaansnelheden. Het was dan ook slechts een klein stukje onderaan dat afgebroken was, de spiraalveer zelf zat nog veilig in de fitting, maar ja, ze zat dus een beetje los waardoor ze bij een bultje lichtjes kon bewegen om daarna terug op haar plaats te springen. En dat was dus hetgeen ik hoorde.

Maar dat zouden ze op de keuring zeker gezien hebben en dan was het rood geweest ... En zou ik alsnog de kosten moeten doen, dus beter van de eerste keer goed ... Idem voor de voorste remmen, ondanks dat die het nog goed deden ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen